fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האלופים של הקריות

רב סמל שני אביאור מקריית אתא, רב נגד אלי ללו מקריית ים וסגן ליאור אבני, מקריית ביאליק זכו לתואר "מצטיין", בטקס קצינים ונגדים מצטייני הרמטכ"ל השנתי, שנערך השבוע. "זה כבוד גדול, התרגשות עילאית", הם אומרים
רס"ל שני אביאור מקריית אתא (צילום: דובר צה"ל)
רס"ל שני אביאור מקריית אתא (צילום: דובר צה"ל)

תכירו שלושת מצטייני הרמטכ"ל, תושבי הקריות. רב סמל שני אביאור בת 25 מקריית אתא, רב נגד אלי ללו בן 44 מקריית ים וסגן ליאור אבני, בן 23 מקריית ביאליק זכו לכבוד רב ולתואר 'מצטיין', בטקס קצינים ונגדים מצטייני הרמטכ"ל השנתי, שנערך ביום ראשון האחרון. בטקס מקבלים תואר 'מצטיין' כ-120 אנשי קבע שביצעו את תפקידם באופן הטוב ביותר במהלך השנה החולפת.

רס"ל שני אביאור, נשואה טרייה ומורעלת צבא אמיתית שגם הוכשרה כמדריכת זומבה בתור תחביב, משרתת בתפקיד ע' ראש מדור (רמ"ד) לוגיסטיקה בבסיס הציוד בטירת הכרמל. בנוסף לתפקידה המקצועי, היא גם אחראית על נושא החינוך ביחידה. למרות ההתמסרות אין קץ שלה לצבא, היא גם עומדת לסיים תואר הנדסאית.

רס"ל שני אביאור מקרית אתא (צילום: דובר צה"ל)
רס"ל שני אביאור מקרית אתא (צילום: דובר צה"ל)

אביאור הדריכה תנועות נוער בנערותה וידעה שתרצה להוביל אנשים ולעשות תפקיד משמעותי בצבא. היא התגייסה כמכ"ית טירונים, הפכה לסמלת הדרכה, סמלת מחלקה ובהמשך התקבלה לתפקידה הנוכחי בבסיס הציוד בטירת הכרמל, כסגנית ראש המדור. במסגרת תפקידה היא נותנת מענה ומפקדת על מחלקות שונות שיש בהם חיילים, נגדים, קצינים ואזרחים עובדי צה"ל, במקומות כמו המטבח, אפסנאות, כלביה, מחלקת הרכב והמרפאה. בנוסף היא אחראית על החינוך והתרומה לקהילה בבסיס.

"אני אוהבת להוביל את החיילים מכוח הערכים והנתינה, להסתכל קדימה. כיף לראות את האוכלוסיות הרבות שיש לנו כאן בבסיס, ללא הבדל דת, גזע ומין. אני מאוד אוהבת את התפקיד, המפקדים שלי, הם מובילים אותי בכוח השליחות, בערכים, לימדו אותי להסתכל לרוחב ולא רק על עצמי. הצבא מאוד ביגר ופיתח אותי, אני עושה היום דברים שלא האמנתי שאעשה אני קמה לבסיס עם חיוך, כיף לי. זה כבר הבית הראשון שלי".

– עם כאלו מילים, לא פלא שקיבלת מצטיינת רמטכ"ל

"המפקדים שלי התקשרו לבשר לי את הבשורה, הסבירו שבחרו אותי כי אני עושה דברים עם חיוך, חברותית ומשרה אווירה טובה, משקיעה, בולטת ולא פועלת רק מתוך כוח הפקודה. גם היה לי כבוד לייצג את היחידה שלי. בטקס קיבלנו סיכמת רמטכ"ל שזה כבוד לענוד אותה, תעודה ושי, וקיבלנו כבוד שזה הכי חשוב לדעתי. זו הרגשה נהדרת לחזור לבסיס ולקבל את הפרגון של כולם".

סגן ליאור אבני, בן 32 מקריית ביאליק, נשוי ואב לשניים, משרת בבסיס הטכני של חיל האוויר בחיפה. הוא למד תואר טכני בעתודה, התגייס להיות טכנאי מסוקים, וכעת מפקד מדריכים של טכנאות מסוקים.

סגן ליאור אבני מקרית אתא (צילום: דובר צה"ל)
סגן ליאור אבני מקרית אתא (צילום: דובר צה"ל)

רב נגד (רנ"ג) אלי ללו, בן 44 מקריית ים, נשוי +2 ומשרת כבוחן חיילי באגף התקשוב. במסגרת הצבא הוציא תואר ראשון ושני בלוגיסטיקה. במסגרת תפקידו, אלי אמון על פיתוח עולם הנגדים- העשרות, פיתוח, טיפוח מקצועי וכן הלאה. תחת אחריותו מצויים כ-1550 נגדים: "אני עוסק בכל נושא הפיתוח המקצועי של החיילים והנגדים, שבא לידי ביטוי מהיום הראשון שלהם בקבע, דרך תכנית מסודרת, בקורסים מקצועיים ובהשכלה. אנחנו עושים ומתאימים את כלל הקורסים וההכשרות בהתאמה לכל הטכנולוגיה שמתקיימת במסגרת הצבא", הוא אומר.

רנ"ג אלי ללו מקרית ים (צילום: דובר צה"ל)
רנ"ג אלי ללו מקרית ים (צילום: דובר צה"ל)

בתקופת "צוק איתן" תפקד ללו כמנהל לחימה בחמ"ל התקשוב בקיריה. לדבריו, היבחרותו כמצטיין הייתה עבורו "כבוד גדול, התרגשות עילאית, זו אמירת תודה שאינה מובנת מאליה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות