fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'ילו איש לב: חוזר לשכונות

עורך דין, יליד קרית אתא, כיהן כחבר מועצה במשך שלוש קדנציות
ג'ילו איש לב (סטודיו כרמונה)
ג'ילו איש לב (סטודיו כרמונה)
ג'ילו איש לב (סטודיו כרמונה)
ג'ילו איש לב (סטודיו כרמונה)

מי אני: "עו"ד ג'ילו איש לב, יליד העיר. התחלתי את לימודי היסודיים בבית ספר העצמאות שבקרית אתא, את השכלתי רכשתי במוסדות חינוכיים בעיר ולאחר מכן בבסמת. בצבא שימשתי אלחוטן מוטס. כאבא, כיהנתי כיו"ר ועד ההורים בבית ספר העצמאות. כיהנתי כחבר מועצת העיר במשך שלוש קדנציות ברשימות עצמאיות. כיהנתי כיועץ שר העבודה והרווחה וכיו"ר ההסתדרות בקרית אתא במשך עשר שנים. כיום בעל משרד עו"ד עצמאי בעיר".

למה אני: "לאחר הצבא הקמתי את ועד שיקום שכונות, כשלנגד עיני עמד הניכור לשכונה. לא היו מוסדות חינוך אחר הצהריים, לא היו תנועות נוער ופעלנו להקים תנועות נוער ולבסוף הוקמו שתי תנועות נוער. לאחר הקמת פרויקט שיקום שכונות, נבחרתי לשמש יו"ר הפרויקט ופעלתי להקמת מרכז יום לקשיש, להפעלת ילדי השכונה במסגרת הספורט, הקמנו את מכבי גבעת הרקפות כדורגל ומכבי גבעת הרקפות כדורסל, גייסנו כספים מיהדות ארה"ב והקמנו בשכונה מרכז ספורט גבעת הרקפות, בריכת שחייה גבעת הרקפות ואת המתנ"ס העירוני אשר משמש עד היום במתנ"ס המרכזי בקרית אתא".

מה אני מציע: "בימים אלה אני מתמודד לראשות עיריית קרית אתא, מתוך אכפתיות ורצון לשנות ולשפר, מבלי לפסול את ראש העירייה המכהן. אחרי הכל, לכל אחד יש מגבלות אחרי 20 שנה. הגיע הזמן לשקם את השכונות ואת מוסדות החינוך, שהוזנחו במשך זמן כל כך רב, במקום לשתול פרחים. די לסיסמאות ולטיוח, הגיע הזמן למעשים ועליכם התושבים מוטלת האחריות לשנות את המצב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות