fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בניין המשרדים "בי סנטר" בקרית אתא קיבל דיירים חדשים

הבניין שנחשב לאטרקטיבי בשל מיקומו, התאכלס בשני משרדי עו"ד חדשים. בימים אלה מתנהל מו"מ עם מספר גופים ממשלתיים
בניין בי סנטר בקרית אתא (צילום: גילי גילת)
בניין בי סנטר בקרית אתא (צילום: גילי גילת)

עו"ד רועי גולדשטיין ורו"ח משה בן שושן, שכרו מתחמים בבניין המשרדים החדש בי סנטר בקרית אתא. שני המשרדים משתרעים על שטח של כ-50 מ"ר. הבניין כולל 5 קומות, על שטח כולל של כ-6,000 מ"ר, שהוקם על ידי חברת נכסי ירלנא ושות' בע"מ, בבעלות היזם אמיר בטצייג. הבניין, הוקם בהשקעה כספית כוללת הנאמדת בסכום של כ-60 מיליון שקלים.

בי סנטר נחשב לבניין אטרקטיבי עם מיקום נוח וזמין עבור הלקוחות והקונים, במיוחד לאור והסמיכות למטרונית שמנגישים את המרכז בקלות רבה לקהל הרחב. בין השוכרים הבולטים בבניין, נמנים קופת חולים לאומית, ששכרה שטח של כ-800 מ"ר, רשת מועדוני הכושר "ספייס", ששכרו שתי קומות על שטח של כ-1,600 מ"ר ורשת "מחסני השוק", ששכרו שטח של כ-1200 מ"ר .

בטצייג מסר, כי מתוך שטח המשרדים, הושכרו 600 מ"ר לעורכי דין, רואי חשבון ובעלי מקצועות חופשיים אחרים. לדבריו, שטח של כ-500 מ"ר הוקצע להקמת קליניקות פרטיות של רופאים מומחים ובימים אלה מתבצע רישום  של המתעניינים, שזיהו את הפוטנציאל הגדול.

עוד מסר בטצייג, כי בימים אלה מתנהל מו"מ עם כמה גופים ממשלתיים לצורך שכירת משרדים, על שטחים להשכרה בגדלים שונים, בין הגדלים 50 – 1,200 מ"ר.

בניין בי סנטר בקרית אתא (צילום: גילי גילת)
בניין בי סנטר בקרית אתא (צילום: גילי גילת)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות