fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתא מתקשה לצרף שחקנית זרה

בתאריך 23.1 יסתיים מועד ההעברות בליגת העל לנשים בכדורעף. אתא מחפשת זרה בנרות ולא מוצאת. אם לא די בכך מצבה של המתאזרחת נטשה קרוק חמור ויש חשש שלא תוכל לחזור לשחק כלל. הקבוצה הובסה בשישי שעבר בכפר סבא
עירוני קרית אתא כדורעף. צילום: דורון גולן

קבוצת הנשים בכדורעף של עירוני קרית אתא נמצאת בימים אלה במרדף נגד השעון. נותרו לה פחות משבועיים (23.1) להחתים שחקנית זרה ובינתיים כל הנסיונות עלו בתוהו. שתי שחקניות, אחת קובנית והשנייה ברזילאית, היו על הכוונת. עם שתיהן התנהל מו"מ שלא מומש, אחת בגלל דרישות כספיות גבוהות והשנייה חתמה במקום אחר. לא קל במהלך העונה למצוא שחקנית ברמה, ובאתא לא רוצים לפול שוב, אחרי שהתאכזבו מאוד מאריקה קליאוקמנייטה שנזרקה אחרי שלושה חודשים.

אם לא די לקבוצה עם הסוגיה של הזרה נפלה עליה עוד מכה, עם פציעתה של המתאזרחת נטשה קרוק, שסובלת מכאבי גב חזקים. זה קורה כל שנה. הפעם חוששים בקבוצה שהמצב כל כך חמור וייתכן שהיא לא תצליח לחזור לשחק כלל. זו בהחלט מכה קשה, כי מדובר בשחקנית איכותית, אמנם מבוגרת, שהייתה שותפה בעבר לזכייה בכמה תארים של הקבוצה.

עירוני קרית אתא כדורעף. צילום: דורון גולן
חשש שגמרה את הקריירה. נטשה קרוק (צילום: דורון גולן)

בשישי שעבר יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד אלופת המדינה הפועל כפר סבא. המשחק הסתיים בתבוסה 0:3. אתא שיחקה טוב במערכה הראשונה והשלישית שהיו צמודות, אך לא הצליחה ברגעים הקריטיים לזכות בנקודות מכריעות. בשורות הקבוצה בלטה נסטיה קוגן.

ביום רביעי (שלשום), לאחר סגירת הגיליון, אתא הייתה אמורה לארח את ק.ק. תל אביב והיום היא תארח בשעה 13:30 את מכבי חיפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות