fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישה התלוננה כי בעלה אנס אותה במשך שנים

תושב הקריות, בן 44, נעצר השבוע לאחר שאשתו התלוננה נגדו כי אנס אותה באכזריות. בחקירה התגלה כי האישה משכה מחשבון הבנק של בעלה 20 אלף שקלים לצורך תשלום לעורך דין לענייני משפחה, ורק לאחר מכן ניגשה לתחנת המשטרה להגיש את התלונה. בית המשפט שחרר אותו למעצר בית
עו"ד תומר נוה. צילום: עצמי
עו"ד תומר נוה. צילום: עצמי

תושב הקריות, בן 44, עובד בנמל חיפה, נעצר השבוע לאחר שאשתו התלוננה נגדו כי אנס אותה באכזריות. האישה טענה בתלונתה כי בעלה מתעלל בה במשך שנים, תוקף אותה ומאיים עליה. עוד טענה האישה כי הוא אונס אותה ללא הסכמתה.

החשוד הובא לבית משפט השלום לדיון הארכת מעצרו, תחת סעיף חדש לאיומים, תקיפה ובעילה שלא בהסכמה. נציגי המשטרה ביקשו להאריך את מעצר החשוד בשישה ימים לצורך השלמת פעולות החקירה.

עו"ד תומר נוה
שחרר את החשוד למעצר בית. עו"ד תומר נוה (צילום עצמי)

בדיון הארכת מעצרו, חקר עורך דינו של החשוד, עו"ד תומר נוה את נציג המשטרה. בחקירתו, ענה נציג המשטרה כי לא ביצעו ערכת מין ואין תיעוד רפואי לתקיפה. בחקירה התגלה כי האישה משכה מחשבון הבנק של בעלה 20 אלף שקלים לצורך תשלום לעורך דין לענייני משפחה, ורק לאחר מכן ניגשה לתחנת המשטרה להגיש את התלונה.

עו"ד נוה אמר בבית המשפט כי מדובר בעלילה בזויה. "מדובר בשימוש בהליכי משפט במסגרת הליכי גירושין לפח הטענה של המתלוננת, שנאנסה באכזריות במשך שלוש שנים, היא רק שכחה לציין שיש לה ילדה בת עשרה חודשים".

עו"ד נוה הציע לבית המשפט כי החשוד ישהה במעצר בית אצל אחותו בקרית אתא וכי היא תפקח עליו, מאחר והיא אינה עובדת. השופטת עפרה אטיאס אמרה בהחלטתה כי לא ניתן להתעלם מהעובדה שהאישה משכה סכום כסף גבוה לשם מימון הליכי גירושין מהחשוד ומיד לאחר מכן הגישה את התלונה במשטרה.

השופטת אטיאס קיבלה את הצעתו של עו"ד נוה ושחררה את החשוד למעצר בית למשך שבוע, בבית אחותו בקרית אתא. השופטת אפשרה לחשוד לצאת מדי יום לעבודה ואסרה עליו ליצור קשר עם אשתו למשך חודש ימים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות