fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איגוד הכדורעף אישר שיתוף ארבע זרות בקבוצה

השחקניות הישראליות בורחות לאירופה או למכללות וכתוצאה מכך השוק המקומי נמצא במצוקה. עירוני קרית אתא תאמץ את ההחלטה
נטשה קרוק ואנה יביסקובה (צילום: איסר רביץ)
נטשה קרוק ואנה יביסקובה (צילום: איסר רביץ)

הנהלת איגוד הכדורעף החליטה לאפשר שיתוף של שחקנית זרה נוספת בכל קבוצה ובסך הכל ניתן יהיה לשתף ארבע שחקניות זרות מתוך השישייה הפותחת.

השוק הישראלי בכדורעף הנשים נמצא כעת בשיא השפל, בשל מחסור בשחקניות בכירות, בין השאר, בעקבות החלטה של חלק מהשחקניות לשחק באירופה או במכללות כמו: טלי ארטמנקו, אניה ויליקי, רון פונטי, שני פחם, נטלי מלצר ואחרות.

הסברה היא שאלה שיוצאות לחו"ל אמורות לשפר את יכולותיהן, אך בפועל זה טוב לנבחרת ורע מאוד לליגה. הפתרון הוא לעשות מה שעושה עירוני קרית אתא בשנתיים האחרונות עם פרוייקט אבי פייגנבאום. אלא שבאתא רק בעוד שלוש-ארבע שנים יתחילו לקצור את הפירות ועד אז יצטרכו להחתים ארבע שחקניות זרות.

בשבוע הקרוב אמורות לנחות בארץ שתי הזרות המצוינות, נטשה קרוק ואנה יביסקובה, שהובילו את הקבוצה בעונה שעברה לזכייה בדאבל. עוד זרה מבלרוס אמורה להגיע בקרוב והיא משחקת בתפקיד מוסרת, העמדה הכי בעייתית באתא, אחרי שהמוסרת המעולה בשנתיים האחרונות, רון פונטי, עברה לשחק בבנודסליגה בקבוצת אאכן. בנוסף אתא תביא זרה רביעית, בהתאם להחלטה החדשה וזאת על פי שיקוליו של המאמן גל גלילי. בינתיים סגל הקבוצה מצומצם וכולל פרט לקרוק ויביסקובה, את קרן גליק ודנה טרטצקי. הקפטנית אדוה זינובר עדיין לא סגורה.

נטשה קרוק ואנה יביסקובה (צילום: איסר רביץ)
נטשה קרוק ואנה יביסקובה (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות