fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי הבלגן בשישי, סולחה ביום שלישי

דווקא אחרי שהיה נדמה שעירוני קרית אתא עלתה על גל טוב הגיע משחק הגביע בשישי שעבר, בסיומו הייתה מהומה גדולה בחדר ההלבשה. המאמן קובי דנינו והשחקנים מאור סיסו וניר אברג'ל ביקשו לעזוב. ההנהלה לא עמדה בדרכו של המאמן ועשתה סולחה עם השחקנים. כעת מחפשים מאמן חדש - מספר 4 העונה
לא קשור לעניין מקצועי. קובי דנינו (צילום: איסר רביץ)

שבוע אחד עירוני קרית אתא הייתה על גג העולם, אחרי ניצחון ענק בדרבי על מכבי צור שלום 0:4, ושבוע אחרי הכל התמוטט. בשישי שעבר אירחה אתא את הפועל רמת גן, מצמרת הליגה הלאומית למשחק גביע. לא בטוח שבקבוצה פינטזו על ניצחון, והמשחק התנהל על מי מנוחות, כשהמחצית הראשונה הייתה שקולה לחלוטין, ורק דקה לסיום המחצית כבשו האורחים שער יתרון 1:0. במחצית השנייה כבשה רמת גן שני שערים נוספים וניצחה 3:0. הפסד צפוי שלא גרם להתרגשות, אבל אחרי המשחק התרחשה בחדר ההלבשה של הקבוצה מהומה גדולה, שבה הותקפו מאמן הקבוצה קובי דנינו והשחקנים מאור סיסו וניר אברג'ל.

לא קשור לעניין מקצועי. קובי דנינו (צילום: איסר רביץ)
לא קשור לעניין מקצועי. קובי דנינו (צילום: איסר רביץ)

בדיוק חודשיים קודם הצטרף לאתא קובי דנינו, המאמן השלישי של הקבוצה מתחילת העונה. איתו אתא עלתה על דרך המלך וצברה 12 נקודות מתוך 21 בשבעה משחקים. המאזן שלה היה: שלושה נצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד, אכזרי מאוד בבית שאן, אחרי שהובילה 2:1 עד הדקה ה-88 והפסידה 2:3. הפרש שערים חיובי 6:13 ומקום שביעי, ארבע נקודות בלבד מהמקום החמישי, שמוביל לפלייאוף העליון.

ימשיך לשחק באתא. ניר אברג'ל (צילום: איסר רביץ)
ימשיך לשחק באתא. ניר אברג'ל (צילום: איסר רביץ)

יצוין כי מאז המקרה כל המערכת בקרית אתא ירדה למחתרת, משמע אף אחד לא ענה לטלפונים, לא המאמן, לא ההנהלה וגם לא השחקנים. היחיד שענה לטלפון היה האיש החזק במערכת, רוני דורה, שלא נכח בתקופה האחרונה במגרש בגלל שלא חש בטוב, וגם בשישי שעבר הוא לא היה במגרש. דורה אמר כי ההנהלה פעלה מאז האירוע להרגיע את הרוחות בקרב השחקנים והדגיש כי כולם ימשיכו לשחק בקבוצה, כולל סיסו ואברג'ל, שהיו נסערים מאוד ביום שישי והיו נחרצים בהחלטתם לא להמשיך לשחק בקבוצה. בקשר לדנינו, דורה אמר כי הוא לא ימשיך לאמן את הקבוצה. ביום שלישי נערכה סולחה בארוחה משותפת במסעדה, בהשתתפות שחקני הקבוצה וחברי ההנהלה.

אחרי הסולחה ימשיך באתא. מאור סיסו (צילום: איסר רביץ)
אחרי הסולחה ימשיך באתא. מאור סיסו (צילום: איסר רביץ)

כעת הנהלת אתא מנסה להחתים מאמן חדש. למזלה יש לה זמן להתארגן, כיוון שהליגה נמצאת בעיצומה של פגרה בין הסיבוב הראשון, שהסתיים בסוף דצמבר 2016, לתחילת הסיבוב השני, בשישי הבא. בינתיים השחקנים קיבלו חופשה, מאז האירוע בשישי שעבר, ועד יום רביעי (אתמול). יצוין כי המאמן החדש יהיה המאמן הרביעי של הקבוצה בפרק זמן של חצי שנה. כזכור את העונה פתח שאול דה צ'וקרל, אחרי פחות מחודש החליף אותו אבי סבג ואחרי עוד חודש וחצי החליף דנינו את סבג.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות