fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: תכירו את הנהגת הנוער החדשה

השבוע התקיימו הבחירות למועצת הנוער העירונית. סיון חורסון, תלמיד י"ב ברוגוזין, הוא היו"ר החדש. נאחל להם הצלחה
מועצת הנוער בקרית אתא (צילום: רפי עשור)
מועצת הנוער בקרית אתא (צילום: רפי עשור)

 

סיון חורסון, תלמיד בית הספר רוגוזין, נבחר ליו"ר מועצת הנוער העירונית של קרית אתא.

השבוע התקיימו הבחירות להרכב מועצת נוער חדש בעיר. הנציגות כוללת את כל ארגוני הנוער _ מהחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי בעיר, חטיבות הביניים והתיכונים בעיר, תנועות הנוער, המד"צים ועוד.

הגוף המייצג את כל בני הנוער בעיר. מועצת הנוער החדשה [צילום: רפי עשור]
הגוף המייצג את כל בני הנוער בעיר. מועצת הנוער החדשה [צילום: רפי עשור]
חורסון, היו"ר הנבחר של מועצת הנוער העירונית, לומד בכיתה י"ב. הוא פעיל בתנועת בית"ר וכן במועצת הנוער מכיתה ז'. דוברת המועצה הנבחרת, היא הודיה ציפורה, תלמידת אולפנת שח"ם, הפעילה כשנתיים במועצת הנוער. מבקר המועצה הוא להב ברנדל, תלמיד י"ב ברוגוזין ונציג המד"צים, פעיל במועצת הנוער זו השנה השישית. מזכ"ל המועצה הוא קורן סנגייר, פעיל זו השנה הראשונה במועצת הנוער העירונית. בנוסף, נבחרו גם ארבעה נציגי נוער לייצג את בני הנוער של העיר במועצת הנוער המחוזית: שני מוצפי, סיון חורסון, להב ברנדל והודיה ציפורה.

מועצת הנוער העירונית היא הגוף המייצג את כל בני הנוער בעיר, ותפקידה העיקרי ליזום ולקדם פרויקטים ותוכניות לרווחת בני הנוער בקרית אתא. לכל גוף נוער מנהיגותי בעיר מוקצבים מספר נציגים, על פי מפתח נציגות מסודר ומאורגן, שאושר במועצת הנוער העירונית ברוב של כלל המליאה. מפתח הנציגות (מספר נציגים לכל גוף) נקבע ברובו על בסיס מספר התלמידים בבתי הספר ובארגונים השונים. הבחירות מתנהלות בהליך דמוקרטי וחשאי והנציגים הנבחרים מגיעים אל המועצה עם הזכות להשפיע על קבלת ההחלטות, להצביע ולהתמודד לתפקידים השונים.

השנה מתכוונת מועצת הנוער העירונית לשים דגש על שני נושאים: הראשון הוא חיזוק מועצות התלמידים בבתי הספר, והשני _ מעורבות קהילתית.

מנהלת תחום הנוער, מיטל ברק: "הקשת הרחבה של הארגונים המיוצגים במועצת הנוער העירונית מאפשרת להשמיע את קול הנוער בפני מקבלי ההחלטות השונים בעיר בצורה מיטבית. אני משוכנעת, כי ההנהגה החדשה תדע להוביל את הנוער בקרית אתא להישגים מרשימים כבעבר, תוך טיפוח תרבות של כבוד הדדי, אחריות אישית ומעורבות קהילתית, כאזרחים שתורמים לעצמם ולעירם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות