fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרייתים: נוסטלגיה בשלולית

אמיל תורג'מן. צילום: דורון גולן
אמיל תורג'מן | צילום: דורון גולן
אמיל תורג'מן. צילום: דורון גולן
אמיל תורג'מן. צילום: דורון גולן

אמיל תורג'מן, 58, מקרית אתא, לא חשב שיהיה אחד מאותם אנשי לילה מיתולגיים של הקריות, אולם מתברר שגם עם חלוף השנים שמו עדיין מוכר בקרב אותם רבים שפקדו את פאב "השלולית" שאותו ניהל עם אחיו, מוטי במשך שמונה שנים.

תורג'מן, גרוש ואב לבן, הגיע אל חיי הפאב במקרה. הוא היה מדריך ריקודי עם וניהל להקות ריקוד "אח שלי רצה לפתוח פאב ולא היה לו מספיק כסף אז הוא ביקש ממני להיכנס" הוא נזכר "בהתחלה היה לי תפקיד בעיקר של יחסי ציבור וקשר עם אמנים והחלטנו מvהתחלה ללכת על קטע יותר של רוק ישראלי כי זה מה שהיה צריך אז וזה הצליח בגדול. לאט לאט מצאתי את עצמי כל הזמן בתוך החיים של הפאב עם ההופעות החיות ומופעי הסטנד-אפ".

פאב השלולית, שקיבל את שמו בגלל השלולית הענקית שהייתה לידו במה שכונה אז "עמק האלכוהול" היה גם הבמה הראשונה לאמנים מצליחים רבים כמו יעקב כהן, שמואל וילוזני, שלום אסייג, נאור ציון ורבים נוספים. כשתורג'מן שומע היום את הצעירים מספרים על המתרחש בחדרי השירותים של המועדונים הוא mוחק "אם הם היו יודעים כמה אסלות, מנעולים ודלתות החלפנו אז, הם היו מבינים שהם לא המציאו כלום".

עד מהרה משך עמק האלכוהול פאבים ומועדונים רבים ועימם גם האלימות "הדקירות והאלימות שהיו אז הבהירו לנו שהגיע הזמן לצאת" הוא אומר "כולם רצו רק למלא את הקופה ולא בדקו את מי שנכנס והאלימות חגגה. היום אני לא ממליץ להיכנס לתחום, אין בזה כסף קל וזה נחמד אולי לכמה שנים אבל לא בתור עסק לחיים".

היום מנהל תורג'מן את אולם הספורט החדש בקרית אתא: "יש פה שקט מכל החיים המטורפים שהיו לי ונשארו כל הזיכרונות הטובים מהתקופה ההיא ומי יודע, אולי בעוד עשר שנים אפתח שוב פאב בשביל החבר'ה הוותיקים" הוא אומר ומחייך.

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות