fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרייתים: הלוחם

מאור תמיר (צילום: דורון גולן)
מאור תמיר (צילום: דורון גולן)
מאור תמיר (צילום: דורון גולן)
מאור תמיר (צילום: דורון גולן)

מאור תמיר, 28, מקרית אתא, ידע כבר מגיל צעיר שהוא מתכוון לעסוק בכושר גופני ועוד כשהתחנך בכפר הנוער חסידים כבר הוציא תעודת מאמן כושר והפעיל את חדר הכושר בבית הספר.

גם את שירותו הצבאי עשה בתחום הכושר הגופני והיה מדריך קרב מגע, קיקבוקסינג ומאמן כושר ביחידות קרביות. "מגיל קטן אני חי את הספורט ואמנויות לחימה" אומר תמיר "אני יודע שאני יכול לקחת מישהו במצב גופני לא טוב ולהביא אותו למצב הרבה יותר טוב וזה נותן לי סיפוק גדול".

קצת לפני תום שירותו הוא התחיל לעבוד במכון כושר בקריות וכמו כל ילד טוב, עם השחרור למד שלוש שנים הנדסת תעשייה וניהול וכעת הוא ממשיך ללימודים באוניברסיטה. "תמיד טוב שיש עוד ידע" הוא מסביר "תמיד טוב להיות מלומד  ובתחום של תעשייה וניהול אני מוצא הרבה דברים שעוזרים לי בעסק שלי".

לאחר שעבד במכוני כושר הקריות החליט תמיר לפני שנה לצאת לדרך עצמאית ופתח מכון כושר משלו בקרית אתא לאימוני כושר אישיים ויעוץ תזונתי, "החלום שלי זה להתפתח ולגדול ובעתיד לפתוח עוד סניפים" אומר תמיר שמציע כמה כללים לחיים טובים יותר: לעסוק בפעילות גופנית שנהנים ממנה ושתביא תוצאות, להקפיד על תזונה נכונה ולדעת תמיד "שהאושר שלכם תלוי בכם, עשו למען המטרה שלכם".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות