fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קידום בהפתעה: מפקד מחוז צפון בחירום

שמעון ביטון הוזמן לישיבה חגיגית ואז מונה בהפתעה למפקד מחוז צפון בחירום. כחלק מתפקידו החדש יעמוד בראש המרחבים 'כרמל', 'גלבוע', 'אשר' ו'ירדן' ויידרש לפקד עליהם, באירועים רבי נפגעים, בהכרזה על מצבי חירום, באסונות ואף במצבי לחימה
מנהל מד"א כרמל, מגן שמעון ביטון
שמעון ביטון עם דרגות הכתף החדשות (צילום: דוברות מד"א כרמל)

מנהל מד"א מרחב כרמל, מגן שמעון ביטון זומן היום (ראשון) יחד עם צמרת ארגון מד"א ומנהלי המרחבים לישיבת מטה חגיגית בבניין ההנהלה של מד"א ולא ידע כי בעיצומה מתכננים להעניק לו קידום והעלאה בדרגת כתף.

מנהל מד"א כרמל, מגן שמעון ביטון
שמעון ביטון עם דרגות הכתף החדשות (צילום: דוברות מד"א כרמל)

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין שיבח את תפקודו של ביטון וביקש משני מנהלי מחוזות מד"א בעבר להעניק לו דרגת כתף 'מגן', והכריז כי כחלק מהיערכות הארגון לחירום, הוחלט כי ישמש מעתה בנוסף לתפקידו כמנהל מרחב כרמל גם כמנהל המחוז הצפוני בחירום.

כחלק מתפקידו החדש יעמוד בראש המרחבים 'כרמל', 'גלבוע', 'אשר' ו'ירדן' ויידרש לפקד עליהם, לדאוג להיערכות ולמענה המבצעי כאשר יתרחשו אירועים עם מספר נפגעים המוני, בהכרזה על מצבי חירום, באסונות ואף במצבי לחימה

ביטון, בן 53, נשוי ואב ל-5 עובד במגן דוד אדום מזה 30 שנים. את דרכו החל בארגון כחובש נהג אמבולנס, משם הוכשר ושימש כפראמדיק בניידות לטיפול נמרץ ואף כיהן כפראמדיק אחראי בחיפה והקריות וסגן מנהל המרחב. במשך 13 השנים האחרונות משמש כמנהל מרחב כרמל וזוכה להערכה רבה ושבחים מצד עמיתיו לעבודה.

במהלך שנותיו כמנהל דאג להגדיל באופן משמעותי את מספר ניידות טיפול הנמרץ והאמבולנסים הפעילים בתחומי המרחב ואף קלט לעבודה עובדים רבים על מנת לאיישם.

ביטון: "שמחתי מאוד על ההערכה הרבה שהובעה בפניי על ידי ראשי הארגון. אני משקיע את כל שנותיי בארגון על מנת לקדם את נושא הצלת החיים והענקת העזרה הראשונה ביעילות והמקצועיות המרבית, הן במרחב כרמל והן בשאר אזורי הארץ. כל פעולותיי הן לטובת האזרחים הזקוקים לשירות מציל החיים, וכפי שאני פועל יומם וליל בנושא אמשיך לפעול גם בתפקידי החדש. בהזדמנות זו ברצוני לברך את העובדים, המתנדבים וכלל התושבים בברכת חג שמח ושנה בריאה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות