fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת כפיר תבנה כ-115 דירות בסביוני ים

בפרויקט החדש בקרית ים ייבנו דירות צמודות קרקע ודירות גדולות של כ-135 מ"ר ויותר * קבוצת כפיר מקימה כיום כ- 665 דירות בקריות
אולימפיה טאוורס | הדמיה: 3dvision ואדריכל זהר אלטמן
אולימפיה טאוורס | הדמיה: 3dvision ואדריכל זהר אלטמן

[highlight color="yellow"]קבוצת כפיר,[/highlight] בבעלותו של היזם אבי אוחיון, רכשה מאפריקה ישראל למגורים ומשיכון ובינוי כ-11 דונם בשכונת סביוני ים בקרית ים בתמורה ל-32.6 מיליון שקלים ומתכננת לבנות בהם כ-115 דירות צמודות קרקע ודירות גדולות של כ-135 מ"ר ויותר. עבודות הבנייה צפויות להימשך כ-24 חודשים. המכירות לפרויקט החדש יבוצעו ממשרד המכירות של פרויקט OLYMPIA TOWERS בשכונת גלי ים החדשה.
קבוצת כפיר ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום היזמות למגורים בקריות בכלל ובקרית ים בפרט ומקימה כיום כ-665 דירות בקריות: בקרית ים, בקרית ביאליק, בקרית מוצקין בקרית אתא, בקרית חיים, בקרית שמואל ובחיפה, מהן כ-449 דירות בקרית ים –  בפרויקט OLYMPIA TOWERS בשכונת גלי ים החדשה, בפרויקט "ביאליק מול הים" ובפרויקט החדש המתוכנן בשכונת סביוני ים.
לקבוצת כפיר מגוון של פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות, ובקרוב גם בחיפה, במחירים הטובים ביותר.

OLYMPIA TOWERS
הפרויקט המוקם בשכונת גלי ים החדשה משלב אורח חיים בריא עם ספורט בלי לצאת מהבית. הפרויקט, הנמצא בסמוך למרכזי תרבות וספורט, מוקם בסטנדרט בנייה גבוה עם חדר כושר וג'ימבורי פרטי בבניין. בפרויקט מוצעות למכירה דירות של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים ודירות גן עם מרפסת. כל הדירות מתוכננות בקפידה, כשלכל דירה חנייה ומחסן קומתי צמוד לדירה. המחירים – החל  מ-1.025 מיליון שקלים.
ב-OLYMPIA TOWERS – מגדלי הספורט של קרית ים, הפרויקט הכי מדובר בקריות, יוקמו ארבעה בניינים, מתוכם שני מגדלים של 25 קומות ושני בניינים של 10 קומות. מקבוצת כפיר, יזמית הפרויקט, נמסר כי, לראשונה בצפון תוקם שכונה דיגיטלית, שבה ישולבו אמצעים טכנולוגיים כגון: מצלמות לביטחון התושבים המקושרות למוקד העירוני, תאורה חכמה, תשתית רשת במתחמים הציבוריים, ניהול חכם של פינוי אשפה ואפליקציה שתאפשר קשר עם התושב בשגרה ובחירום. כל אלה יוצרים ביטחון, הגנה וחוויית מגורים מושלמת.

ביאליק מול הים
הפרויקט הטוב ביותר בקרית ים א' המוקם במסגרת תמ"א 38, מציע 36 דירות, פנטהאוזים מפוארים של חמישה חדרים במפלס אחד עם מרפסת שמש גדולה המשקיפה לים, במחירים של החל מ-1.65 מיליון שקלים ודירות גן מיוחדות של ארבעה וחצי חדרים עם גינה של כ-80 מ"ר. הכניסה מיידית. התקבל טופס 4 והיתר אכלוס לבניינים 12-8. בנוסף, נפתח פנטהאוז לדוגמה ואתם מוזמנים להגיע ולהתרשם מהדירה, מהסביבה ומהנוף.

גורדון 7, 9, 11, קרית מוצקין
באזור מרכזי ושקט ביותר בקרית מוצקין – רחוב גורדון 7, 9, 11, בונה החברה שלושה בנייני בוטיק. בפרויקט תמהיל מגוון של דירות ארבעה חדרים בכמה גדלים, דירות גן מרווחות ופנטהאוזים בתכנון ייחודי עם מרפסות ענק. בסך הכל ייבנו בפרויקט 32 דירות, והאכלוס יחל כבר בחודשים הקרובים.

פרויקט היוקרה - LUX KUK | הדמיה: סטודיו LUMO
פרויקט היוקרה – LUX KUK | הדמיה: סטודיו LUMO

LUX KUK, הרב קוק 81, קרית מוצקין
לגור בבית, לחיות במלון. זהו פרויקט בוטיק LUXRY EDITION שיכלול 10 דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים וכן דירת גן של חמישה חדרים, 2-1 דירות בלבד בקומה. עוד בפרויקט: פנטהאוז מפואר של שישה חדרים, כ-160 מ"ר במפלס אחד עם מרפסת מפנקת גדולה. הפרויקט נבנה ברמת גימור סופר פרימיום בשש קומות של איכות חיים, מהכניסה ללובי ועד הגג, ה-כ-ל מוקפד לפרטי פרטים, כאשר לכם נותר רק דבר אחד: תארזו את המזוודות ותגיעו לפרויקט בוטיק בסטנדרט של בית מלון.
לרוכשים מוצעת הטבה: ליווי אישי של מעצבת הפנים מחברת NOAM DESIGN. המחירים – החל מ-1.5 מיליון שקלים.

מרפסת הפנטהאוז | הדמיה: סטודיו LUMO
מרפסת הפנטהאוז | הדמיה: סטודיו LUMO

דפנה 66 בלב קרית ביאליק
עוד פרויקט יוקרה מבית היוצר של קבוצת כפיר. מדובר בבניין בוטיק פינתי ומיוחד במינו של שבע קומות בלבד. הוא נמצא במרחק הליכה ממרכזי קניות, כגון: הקריון ומרכז סביניה ובסמיכות למוסדות חינוך, מה שמספק לרוכשים את האפשרות להיות במרכז העניינים ובמקביל ליהנות מהשקט והיוקרה של רחוב דפנה. בפרויקט מוצעות למכירה דירות גן של ארבעה וחמישה  חדרים, דירות עם מרפסת שמש של ארבעה וחמישה חדרים ופנטהאוזים של ארבעה וחמישה חדרים.
מחירי השקה – החל מ-1.19 מיליון שקלים. בנק הפועלים נבחר ללוות את  הפרויקט.

תפארת תורה ועבודה, קרית שמואל
בפרויקט זה נותרה למכירה דירה אחרונה של חמישה חדרים לאכלוס מיידי. הפרויקט, שנבנה במסגרת תמ"א 38 בקרית שמואל, ממוקם במיקום הטוב ביותר בלב השכונה האיכותית, באזור הווילות של קרית שמואל הוותיקה. הרוכשים נהנים ממעלית שבת, מטבח מלא, מרפסת שמש מערבית, תכנון ועיצוב מוקפד, מערכת מיזוג מעולה ונגישות אופטימלית לתחבורה ציבורית ולצירי תחבורה ראשיים. הפרויקט ממוקם בסמיכות לגני ילדים, בתי ספר ובתי כנסת.

פרויקט יוקרה חדש
בקרוב תחל קבוצת כפיר בשיווקו של פרויקט חדש ברחוב תל מאנה 56 בשכונת אחוזה היוקרתית בחיפה. הפרויקט ייבנה בסטנדרט מפנק במיוחד.

פרויקטים נוספים
* 66 דירות  בגבעת הרקפות שאוכלסו לאחרונה.
* 27 דירות במשכנות אמנים בקרית מוצקין, שאוכלסו לאחרונה.
* 12 דירות בפרויקט דפנה בקרית ביאליק.
* גושן 87 בקרית מוצקין.
* הראשונים 92 בקרית חיים.

קבוצת כפיר חוגגת 40 שנות מוניטין ומאות יחידות דיור במגוון של פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות ובמחירים הטובים ביותר. לכל הפרויקטים ליווי בנקאי אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו.

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]מרכז מכירות: "כפיר סנטר", אח"י אילת 34, קרית חיים | טל': 8026*[/box]

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות