fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ציוד וטרינרי יקר ערך נתרם לחי פארק בקרית מוצקין

שביל הבמבי בחי פארק. צילום: דוברות העירייה
שביל הבמבי בחי פארק. צילום: דוברות העירייה

ילדיו של וטרינר מקרית מוצקין שנפטר תרמו ציוד רפואי בשווי של כמאה אלף שקלים לחי פארק במוצקין. שביל הבמבי החדש בלי פארק הוקדש להם.

משפחתו של דוקטור ליאוניד לוין, וטרינר מקריית מוצקין שנפטר לפני ארבעה חודשים, החליטה לתרום את כל הציוד הרפואי יקר הערך שנמצא במרפאה. הציוד הרפואי שנתרם כלל מכונת רנטגן מתקדמת, מכשיר כימייה שולחן וציוד ניתוחים, ציוד רפואי שוטף, מיכשור וציוד לרנטגן, אלונקות ועוד. ד"ר לוין, נפטר לאחרונה בגיל 63 ואשתו, וירג'יניה נפטרה לפני כשלוש שנים בגיל 75 בלבד. הזוג לוין, עלה מברזיל בשנת 1981 היישר לרמת הגולן ולפני כ-19 שנים השתקעו בקרית מוצקין.

ליאוניד ווירג'יניה לוין. צילום באדיבות המשפחה
ליאוניד ווירג'יניה לוין. צילום באדיבות המשפחה

"הציוד הזה מציל חיים", אמרו השבוע ילדי משפחת לוין וזכו להוקרה ותודה מהחי פארק במוצקין שהקדיש להם את שביל הבמבי. ילדיהם של הזוג לוין פנו לראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי שהתרגש מסיפורם ומיד חיבר אותם למנהל החי פארק ולוטרינר הראשי.

"רצינו לתרום את הציוד הוטרינרי למקום שאפשר להנציח את ההורים. חשבנו על מוסד חינוכי אבל זה לא כל כך הסתדר. כשיצרתי קשר בעבר עם חיים צורי שתמיד נכון לסייע ולעזור הוא חיבר בינינו את מנהלי החי פארק. אורן ורועי התקשרו אלי ותוך שבועיים הכל היה סגור ומסודר" , סיפרה הבת שני לוין. משפחת לוין לא חשבה לרגע על מכירת הציוד ששוויו למעלה ממאה אלף שקלים.  "יש לזה ערך הם לא היו מסכימים למכור את זה בחיים ובשל העובדה שהם היו אנשים ערכיים כל כך החלטנו באמת לממש את צוואתם ונתנו את זה כתרומה לקהילה" היא הוסיפה. בני הזוג לוין הותירו אחריהם ארבעה ילדים: ליה, דני, שני ועמית.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות