fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרץ ביקש מהשר להגנת הסביבה לטפל בסיכונים הסביבתיים

זאב אלקין ויעקב פרץ. צילום: עיריית קרית אתא
זאב אלקין ויעקב פרץ. צילום: עיריית קרית אתא

בשבוע שעבר נערך ביקור של השר לאיכות הסביבה, ח"כ זאב אלקין וסגן השר, ח"כ ירון מזוז עם נציגי המשרד לאיכות הסביבה בלשכתו של ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ. הביקור כלל סקירה על העיר ותוכנית המתאר המחוזית וכן ישיבת עבודה בנושא אזור התעשייה וטיפול במפגעים בשטחים הפתוחים בעיר.

פרץ ביקש מהשר להגביר את מעורבות המשרד באכיפת הגורמים המזהמים ומיגור גורמי הסיכון.

לדבריו:"הסיכונים מהמפעלים צריך להיות מטופלים בתוך שטח המפעל ולא לאפשר להם לצאת החוצה ולפגוע באיכות חייהם של התושבים".

זאב אלקין ויעקב פרץ. צילום: עיריית קרית אתא
זאב אלקין ויעקב פרץ. צילום: עיריית קרית אתא

בנוסף, הודה פרץ לשר על הטיפול במפגע הזרמת השפכים של תאגיד הביוב של שפרעם וביקש פתרון קבוע ויסודי במקום הפתרון הזמני שהוחלט. השר אלקין הביע רצון לסייע בפיתוח העיר במסגרת המשאבים הממשלתיים העומדים לרשותו.

לדבריו:" למשרד אין די כלים להתמודד עם כל הגורמים המשליכים פסולת באופן לא חוקי לאזורים פתוחים ואחד מיעדי המשרד הוא לפתח כלים נוספים שיסייעו לאכוף ולמגר את התופעה."

לאחר הביקור מסר פרץ:" כדי להבטיח את עתידה של קרית אתא יש להמשיך ולבסס את מעמדה כעיר מתפתחת ומתקדמת ולמשוך אליה את תושבי האזור על ידי יצירת היצע של שירותים ביניהם תעסוקה, מסחר והייטק, אשר יציבו את העיר בראש, כעיר מודרנית ובמקביל לדאוג לאיכות חייהם של תושבי העיר ע"י אכיפה ומיגור של גורמי הסיכון."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות