fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס החינוך המחוזי לבי"ס גורדון בקרית אתא

פרס החינוך המחוזי. בית ספר גורדון. צילום: רפי עשור
פרס החינוך המחוזי. בית ספר גורדון. צילום: רפי עשור

בית ספר "גורדון" בקרית אתא נבחר לבית הספר המצטיין במחוז לשנת תשע"ט של משרד החינוך. ועדת הפרס בחרה ב- 19 בתי ספר מצטיינים במחוז כאשר רק שלושה בתי ספר, ביניהם בית ספר גורדון, ייצגו את המחוז בתחרות הארצית שתתקיים במאי.

בית הספר הציג בפני נציגי משרד החינוך את התפיסה הפדוגוגית החדשנית המופעלת בו הכוללת מודל ייחודי  של "חינוך ליצירתיות ובאמצעותה" ככלי לעידוד החשיבה היצירתית, לשיפור הציונים ולפיתוח ערכים של מצוינות בקרב התלמידים. ע"פ המודל הייחודי בית הספר מעניק מענה מיטבי לכל תלמיד על פי רמתו ותחומי העניין שלו במטרה למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בו.

צוות ועדת הפרס של משרד החינוך התרשם מאד מהנעשה בבית הספר ומההשקעה בכל תלמיד וציין כי בית הספר גורדון נבחר לשמש דוגמה ומופת במחוז הודות לתפיסה חינוכית פורצת דרך המסייעת לקדם את הישגי התלמידים. לדברי מנהל המחוז במשרד החינוך, סער הראל:" פרס זה הוא אות כבוד לבית הספר המאופיין בהישגיות, חדשנות, יזמות ויצירתיות תוך שמירה על אקלים חינוכי מיטבי, כבוד הדדי ודרך ארץ".

מנהלת בית הספר, ליאורה בן ארי:" המשפט "חינוך ליצירתיות ובאמצעותה" הפך למוטו בבית ספרנו ומשקף את הרוח הפדגוגית של העשייה והחשיבה בבית הספר. המודל נותן אפשרות לחשוב מחוץ לקופסא ולהתחבר לנושא הנלמד ממקום אמיתי ובאופן זה להפוך את הלמידה למשמעותית יותר עבור התלמיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות