fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט ייחודי של הספרייה העירונית בקרית אתא לעידוד קריאה בקרב תלמידים

צהריים בספרייה. צילום: דוברות העירייה
צהריים בספרייה. צילום: דוברות העירייה

במסגרת פעילות הספרייה העירונית בקרית אתא להנגשה ועידוד הדור הצעיר לקריאת ספרים, החל לפעול פרויקט ייחודי, פרי שיתוף פעולה עם חטיבה א' רוגוזין.

במסגרת פרויקט "צהריים בספרייה" מגיעים כ- 40 תלמידי כיתות ז' בשעות הצהריים כאשר הספרייה סגורה לקהל הרחב בכדי לקרוא באופן חוייתי את הספר "קוביות של שוקולד" של הסופרת נאווה מקמל עתיר העוסק בתהליך ההתבגרות. התוכנית תימשך כ-12 מפגשים עד גמר קריאת הספר. התלמידים הסתובבו בין הספרים וחיפשו בעזרת פנסים את הספרים שהסתתרו בין המדפים, קראו פרק בספר וענו על משימות.

מאז שהחל הפרויקט הוא זוכה להצלחה והיענות רבה מצד רשויות אחרות המעוניינות לאמץ את הפרויקט במסגרת תוכנית הלימודים השנתית והן מצד הסופרת נאווה מקמל עתיר אשר התרגשה מהפעילות וביקשה להצטרף בפעמים הבאות על מנת להתרשם מקרוב מהתהליך.

לדברי סילבי אלמוג מנהלת הספרייה העירונית: "מטרת המיזם היא למשוך את הקוראים הצעירים אל הספרים האהובים בדרך ייחודית, רעננה ומקורית. הנגשת תכני הספרייה לדור הצעיר באופן זה מעודדת אותם להיחשף לתכנים ערכיים אשר ייתכן כי ללא פרויקטים אלה, לא היו נחשפים אליהם כלל. אני מקווה כי בהמשך יופעל הפרוייקט בכל בתי הספר בעיר כחלק מתוכנית הלימודים השנתית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות