fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרוטקשן: כתב אישום חמור נגד תושב הקריות

הערב, שני, הותר לפרסום, כי תושב הקריות נעצר בחשד שסחט לאורך עשור מאות אלפי שקלים מרופא שיניים
סחיטה | צילום אילוסטרציה: פוטוליה
צילום אילוסטרציה: פוטוליה

הערב, שני, הותר לפרסום, כי המשטרה עצרה את תושב הקריות בחשד שסחט לאורך עשור מאות אלפי שקלים מרופא שיניים.

היחידה המרכזית ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה, במסגרתה הצליחה לאסוף ראיות ולעצור את תושב הקריות, כבן 60, בחשד שסחט מרופא שיניים מאזור חיפה במהלך עשר שנים מאות אלפי שקלים תמורת "שמירה על הקליניקה".

ראשיתה של הפרשה לפני מספר שבועות עם קבלת תלונה במשטרה מהקורבן (שפרטיו אסורים בפרסום), שציין כי מדי חודש נדרש לשלם אלפי שקלים לתושב הקריות בתמורה לזה שהוא לא יפגע בו, בבני משפחתו וברכושו. עוד ציין בתלונתו, כי מדובר בסחיטה הנמשכת לאורך כעשור ומגיעה לסכומי תשלום של יותר מ-700 אלף שקלים. לדבריו, עד כה חשש להתלונן וכעת אזר אומץ לעשות כן.

היחידה המרכזית הפעילה אמצעים שונים על מנת לאסוף את הראיות הנדרשות, עד השלב שבו ניתן היה לעצור את החשוד עם הממצאים הדרושים לחקירה לשם גיבוש כתב אישום על ידי הפרקליטות.

מהמשטרה נמסר, כי היא רואה בחומרה התנהגות בריונית המסכנת את שלום הציבור ופוגעת בתחושת הביטחון. היא תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לחשוף, לעצור ולכלוא אחרי סורג ובריח כל מי שינסה לאיים ולפגוע. בנוסף מדגישים במשטרה, כי אין לשתף פעולה עם גורמים עברייניים ויש להגיש תלונה ללא כל דחייה או היסוס.

בתום החקירה, פרקליטות מחוז חיפה הגישה, היום, כתב אישום חמור נגד החשוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות