fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלל הפתעות בצלחת

המנות החדשות בתפריט של רשת המסעדות BBB בהחלט לא שגרתיות ומשאירות טעם של עוד
ג'וסי לוסי | צילום: גליה אבירם
ג'וסי לוסי | צילום: גליה אבירם

רשת ההמבורגרים BBB השיקה מנות חדשות, ואנחנו, שתי עלמות חן, הוזמנו לטעום בסניף בעופר הקריון. אז באנו רעבות.

אל שולחננו עלו ובאות המנות האלה (נא לא להיבהל, רק טעמנו): מחבת פטריות שמפיניון בצ'ימיצ'ורי, עם גבינת פטה ואגוזי מלך (במסעדות הכשרות מוגשת המנה עם פטריות שמפיניון וטריאקי) – 29 שקלים; ברוסקטה אנטריקוט שזה רצועות אנטריקוט, ארוגולה, בצל סגול, עגבניות שרי, איולי חרדל, רוטב צ'ימיצ'ורי ופרמזן. (ממכר! במסעדות הכשרות מוגשת המנה ללא גבינת פרמז'ן) – 38 שקלים.

באגף המנות העיקריות מציעה הרשת שתי מנות: טורטייה מגולגלת עם רצועות אנטריקוט, גוואקמולי, בצל סגול, ארוגולה, מלפפון חמוץ, בצל קריספי ואיולי צ'יפוטלה. המנה מוגש עם תוספת בצד – 68 שקלים (במסעדות הכשרות: 71 שקלים). מנה בהחלט מעניינת המותירה על החך מגוון טעמים ומרקמים. את המרק הכפרי הבשרי קיבתנו כבר לא יכלה להכיל, מה גם שהיינו צריכות להשאיר מקום להמבורגר, שעוד יבוא בהמשך ואותו חייבים לטעום, אז רק נספר שזה מרק בשר על בסיס ירקות שורש, עגבניות, פטריות, עדשים, קינואה, חיטה ועשבי תיבול. מוגש עם פרוסות לחם קלוי – 46 שקלים.

לגזרת ההמבורגרים חזר הג'וסי לוסי – ההמבורגר המוצלח שכיכב במשך חודש בסדרת הרשת "בורגר טריפ", בכיכובה של הפרזנטורית דנה פרידר, שהביאה ארצה המבורגרים נבחרים מניו יורק. המנה כוללת המבורגר בקר במילוי גבינות עם תוספת של ריבת בצל, חסה אייסברג, עגבנייה, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית ואיולי סרירצ'ה. ההמבורגר מוגש בלחמנייה עם המון שומשום. מחיר: 72 שקלים.

בתפריט הקינוחים מציעה BBB קינוח המורכב מתותים, מרנג, קרם מסקרפונה ורוטב תות – 42 שקלים. מנה מפנקת, המשלבת חמצמצות מרעננת עם מתיקות עדינה, ועושה חסד עם כל מה שאכלתם קודם לכן.

מחבת פטריות | צילום גליה אבירם
מחבת פטריות | צילום גליה אבירם

BBB בקריון, אחד מסניפי הדגל של הרשת, נמצא בבעלותם של ארבעה שותפים: ניב קריספין, שימי שוורץ, יניב רונן ויואב נוח. מדי חודש סועדים במסעדה יותר מ-30 אלף איש המגיעים מאזור הקריות, עכו, נהריה, הגליל המערבי ועמק יזרעאל. במסעדה 180 מקומות ישיבה ועוד כ-45 מקומות ישיבה במתחם החיצוני.

במקום מסכי ענק, עליהם מוקרנים משחקי ספורט והופעות מיוחדות מהעולם. על המטבח המצוין מפקד השף אילן פנחס.

שעות פתיחה: א'-ד', 24:00-11:30, ה'-ו'-שבת, 01:00-11:30, טל' למשלוחים: 04-8776633.

מרק כפרי | צילום גליה אבירם
מרק כפרי | צילום גליה אבירם

 

טורטיה אנטריקוט | . צילום גליה אבירם
טורטיה אנטריקוט | . צילום גליה אבירם

 

קינוח, תותים ומסקרפונה | צילום גליה אבירם
קינוח, תותים ומסקרפונה | צילום גליה אבירם

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות