fbpx

שי המבר בגלמה וכינור

שיתוף הפעולה המסקרן של שי המבר שהוכתרה ע"י כל המבקרים כחווה אלברשטיין של ימינו ! עם דודו טסה שכתב יחד איתה את מילות החדש ואף אחראי ללחן ולראשונה גם מעבד ומפיק עבורה את ההפקה המוזיקלית של השיר החדש "בגלמה וכינור"
שי המבר | צילום אורית פניני
שי המבר | צילום אורית פניני

שי המבר בסינגל חדש בשיתוף פעולה עם דודו טסה – 'בגלמה וכינור'
שי המבר, מהיוצרות המובילות והמשפיעות ביותר במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות, אשר קיבעה את מעמדה כיוצרת ומבצעת שירים מקוריים, חשופים ומרגשים שלא נשמעו בתעשיית המוזיקה המקומית הרבה מאוד זמן. אחרי שכבשה מדינה שלמה עם הצלחת הלהיטים 'נתתי אותי אל העיר', ו'פעם את לילה' שהפך להמנון מלחמה, ואחרי השקת האלבום 'כל החלומות' ובו הלהיטים 'אלי את לי פריז' שכבש את לבבות הקהל בארץ והוכתר כשיר המושמע ביותר על פי אקו"ם במשך 3 חודשים עם נתוני השמעה חסרי תקדים, ו'חייאתי' שכבש את צמרת ההשמעות ברדיו וגרף ביקורות מעולות בתקשורת.
העיבוד הבלתי נשכח ל'חיטה צומחת שוב' ששוחרר עם פרוץ המלחמה ו- 'מדבר' שיצא לאחרונה כסינגל ראשון מתוך האלבום השלישי וחדש שבדרך וזוכה לפופולאריות אדירה מצד מבקרי מוזיקה רבים.

*ואחרי שנה ארוכה מורכבת וקשה, של מופעים ברחבי הארץ עם הגיטרה, שנה של כתיבה, יצירה, הקלטות, מילואים, חתונה ואולפנים – שי המבר בשיתוף פעולה מרגש ועוצמתי עם דודו טסה שהלחין, עיבד והפיק את השיר 'בגלמה וכינור' ושותף עם שי לכתיבה.*

שי לוקחת אותנו למסע מרגש, אותנטי, חלומי, פשוט ומורכב לתוך לחנים וטקסטים כל כך עמוקים וחדים – בסאונד, בכתיבה ובאופי הייחודי רק לה.

שי המבר: ״רוצה לחיות אבל פוחדת מעוד מלחמת עולם״
זכות גדולה נפלה בחלקי, לחזור ולכתוב פעם נוספת עם דודו טסה, הפעם בשבילי .
אני הייתי בתאילנד הרחוקה בהפוגה מהמלחמה ומחצי שנה של מילואים קרביים של אהובי(וקרביים רגשית שלי) וככה בעודי מתהפכת מהבטן לגב, ומתכננת לנוח מכאבי העברית, אני מקבלת פתאום הודעה מדודו עם הקלטה בקולו שהפנטה אותי ״אבל מה יעזור לי עכשיו מה יעזור״. ידעתי שהחופשה שלי הולכת להיות צבועה בכתיבה של השיר הזה.
המשכנו לחפש את המילים ביחד, כשאני עוד בתאילנד הרחוקה, שותה עוד שוט ועוד שוט של ג׳ין כדי לשכוח ולהשכיח ממני את
טראומת המלחמה לקצת. לתוך יצירת השיר אני חיפשתי מילים גבוהות וגדולות, ודודו כל הזמן ביקש ממני לכתוב מהקרקע וכך נולד בגלמה וכינור. שעשה לי שיעור בקסמי הפשטות של הדברים.
בהתחלה חיפשנו למי לתת את השיר אבל בפנים התחילה לבעבע בי קנאה אמיתית של זמרת אל שיר, של אחת שיודעת שהפעם זה אמור להיות השיר שלה. וככה זכיתי בו כשכבר חזרתי לארץ והגעתי לאולפן, והמילים התאימו את עצמן אלי מתוך השיטוט הקבוע שלי בין שוק הכרמל לים.
אני מודה על הזכות המטורפת שיש לי לעבוד עם בכירי המוסיקאים בישראל, ולדודו טסה על ההזדמנות לכתוב איתו עוד ועוד , ולהצבע בזכותו, גם כזמרת, בצבעים חדשים שלא הכרתי על עצמי קודם."
שי המבר מארחת את קורין אלאל וגל ניסמן (פול טראנק) | 15.7 | בארבי ת"א

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות