fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחור זה הלבן החדש

שימוש מושכל בצבע השחור יספק לחלל טוויסט מיוחד, אמירה מאוד ברורה והרבה סטייל. אל תפחדו ממנו, אבל תשתמשו בו נכון
המותג BOSSINI ל-HeziBank
המותג BOSSINI ל- HeziBank

מה לא נאמר על הצבע השחור? שהוא משדר קרירות, אפלה, סגנון קודר ועוד. יחד עם זאת, מגמת העיצוב השחור שלטה מאז ומתמיד בעולם האופנה, וכעת עושה את צעדיה גם בחללי הבית, אבל בטוב טעם ובאלגנטיות מרהיבה. העיצוב בשחור צריך להיות מאוזן ונכון. שימוש מוגזם בשחור לא יתרום לבית. אז נכון שהרבה אנשים נרתעים מהצבע השחור והקונוטציות שליליות, אולם לצד חסרון זה, קיימים הרבה יתרונות. שוב, הכי חשוב ליצור חלל הרמוני ולא להפריז, על מנת שהחדר לא יהפוך להיות קודר, אפל ולא נעים.

לרוב נמצא את השחור מככב בסלון במיוחד במערכות ישיבה מכובדות וקלאסיות, כאלה שישתלבו עם כל צבע וסגנון. כדי להאיר את השחור שנוצר, מומלץ להשתמש בתאורה בהירה, כריות בצבעים נעימים, שולחנות סלוניים בצבעים בהירים. כל אלה ישלימו את המראה.

שער טרנד 12.9

אם אתם מאלה שממש מתחברים לשחור, אתם יכולים לתת לבית נגיעות מושכלות נוספות: קיר בודד בשחור, טפט, גוף תאורה או כורסא. התוצאה: מראה יוקרתי ואלגנטי.

נפלאות השחור הגיעו גם למטבח. בחלל זה, הצבע השחור הוא ה"מלך" בשל העובדה שהוא מסתיר לכלוך ותמיד נראה זוהר ונקי. רצוי ואפשר לשלב את המטבח השחור עם אי מעץ דומיננטי, כלי מטבח, כיסאות בר, ברז מנירוסטה, שיסייעו "להסתיר" את העוצמה של השחור.

עוד דרך איכותית להכניס את הלוק השחור לבית היא באמצעות חיפויים לרצפה. בין רגע החלל יקבל טוויסט מיוחד, אופנתי ומסוגנן עם אמירה מאוד ברורה. רהיטים בהירים, במקרה הזה, ייצרו ניגודיות נפלאה.

 המותג BOSSINI ל-HeziBank
המותג BOSSINI ל- HeziBank
כיסאות. אליתה ליוינג
כיסאות. אליתה ליוינג

למרות שהקהל הישראלי נרתע משימוש יתר בשחור, כדאי שיידע זהו צבע שיכול לעשות פלאים בכל חלל. צבע שיכול להפוך חלל פשוט לחלל אומנותי, להכניס בו תוכן והרבה מאוד סטייל. אין צורך להסס. אפשר להתחיל עם נגיעות שחורות ולאט לאט להוסיף, לשנות, לצבוע.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות