fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קניון שער הצפון מזמין אתכם למגוון פעילויות לכל המשפחה

קניון שער הצפון יוצא במגוון פעילויות לחודש מאי: הפעלות לתינוקות, מתנפחים וסדנאות, הפנינג מכירות, שוק שישי עם הופעות חיות וסדנת אוכל מיוחדת לשבועות.
פיטר פן בקניון שער הצפון | צילום: יחצ

לקראת עונת הקיץ, קניון שער הצפון פותח חודש של פעילויות ואירועים לכל המשפחה. בין הפעילויות יהיו ביבי מיוזיק להורים צעירים עם תינוקות, אחר צהריים של כיף לילדים ב- Fun  Day Monday עם מתנפחים, סדנאות יצירה ושולחנות משחק, חמישי Stock Day עם פריטים בהנחות מיוחדות, ושישי בשיק עם דוכני אוכל שווים ומוזיקה חיה.

מנכ"ל קניון שער הצפון, דותן שלום: "כקניון המשפחות של הצפון חשוב היה לנו לייצר סל של חוויות ופעילויות שיתאימו לכל המשפחה, במגוון גילאים ותחומי עניין".

הפעלות Baby Music, בימי שני ורביעי בין השעות 11:00-12:00 ברחבת הג'ימבורי  

הפעלות בייבי מיוזיק מאפשרות להורה ולתינוק ליהנות יחד מצלילים, קולות, חיבוקים ותנועה מותאמת לרכים הקטנים והסקרנים, ולאפשר לכם שעה של פעילות איכותית משותפת.

אחה"צ של כיף לילדים בפעילויות Fun  Day Monday, כל שני בין 16:00-20:00  

הילדים הגדולים שקפצו במהלך השנה האחרונה ביחוד על הספות ישמחו לשנות אווירה, ולהגיע להפנינג משחקים לילדים שיציע זמן של בילוי משפחתי איכותי עם מגוון הפעלות שיכללו: מתקנים מתנפחים, סדנאות יצירה, מוזיקה, שולחנות משחק והצגה מתחלפת מידי שבוע.

3/5 -פיטר פן | 10/5- הבית של יעל | 24/5- כיפה אדומה | 31/5-נסיך צפרדע

לקראת שבועות: מארחים את בלוגר האוכל רון יוחננוף, שישי 14.5 בשעה 11:00

בלוגר האוכל והמתכונאי המוכר רון יוחננוף יגיע להתארח בסדנא ייחודיות בה ילמד שני מתכונים מהירים אך מרשימים וסופר טעימים שישדרגו שת שולחן השבועות. לאחר הסדנא, במסגרת שיתוף פעולה מיוחד עם "נעמן" יריד מכירות בו יוצעו מגוון כלי אוכל, בישול והגשה ב-10 שח' בלבד.

ומסיימים במכירה ייחודית של פרטי נעמן ב-10 שקלים, בין התאריכים 9-16 למאי, נעמן – קומת הכניסה.

קניון שער הצפון | צילום: אייל פריאנטה
שישי בקניון שער הצפון | צילום: אייל פריאנטה

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות