fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קניון שער הצפון מזמין אתכם לחגוג שבועות

שבועות בקניון שער הצפון: כנאפה הכנופיה בפופ אפ מיוחד, סדנת חג עם בלוגר האוכל רון יוחננוב, שוק חג עשיר בשישי ועריכת שולחן חג ב-10 שקלים בלבד.
פופ אפ הכנופייה | צילום: הכנופיה - הצפון
פופ אפ הכנופייה | צילום: הכנופיה - הצפון

לקראת חג השבועות, קניון שער הצפון מסדר בעבורכם את כל מה שצריך לשולחן החג: מתכונים יצירתיים ומרשימים, פופ אפ של כנאפה הכנופיה, כלי בית ובישול במחירים מיוחדים וקניות באווירה חגיגית עם מוזיקה חיה בשוק הממוזג 'שישי בשיק'.

כנאפה כנופיה מגיע לקניון שער הצפון בפופ אפ מיוחד, בימים שישי, ראשון 14, 16 למאי בין השעות 09:00-15:00

כנאפה הכנופיה מגיע לפופ אפ של יומיים בקניון שער הצפון, בו בנוסף לכנאפה במתכון המקורי המורכב ממוצרלה וחמאה, תוכלו למצוא גם כנאפה טבעונית (על בסיס גבינה מחלב קוקוס) וכנאפה ללא סוכר. הכנאפה מוגש לצד גלידות של הכנופיה בטעמי וניל ופיסטוק (על בסיס שמנת או על בסיס חלב שקדים).

סדנת ארוחת חג עם רון יוחננוב, יום שישי 14.5 בשעה 11:00

בשישי הקרוב יגלה בלוגר האוכל והמתכונאי המוכר רון יוחננוב את כל הסודות לארוחת חג מושלמת בסדנת חג ייחודית בה יזכו משתתפי הסדנא ללמוד מקרוב מתכונים מהירים אך מרשימים וסופר טעימים שישדרגו את שולחן החג.

סדנא לשבועות | צילום: רון יוחננוב נמרוד סונדרס
סדנא לשבועות | צילום: רון יוחננוב נמרוד סונדרס

ממש לפני החג: חגיגה של מכירות, שוק בשיק ומוזיקה טובה, ביום שישי 14 למאי 10:00-14:00

בשישי לפני החג תגיע הסחורה המובחרת של השווקים לקניון תחת "שישי בשיק": פרחים, ירקות, פירות, פירות יבשים, אוכל מוכן ועוד. הופעת מוזיקה חיה ירימו את האווירה ויכניסו את השבת בגרוב.

מכירה מיוחדת נעמן שער הצפון, מגוון פריטים ב-10 שקלים בין התאריכים 9-16 למאי, נעמן – קומת הכניסה

במסגרת ההכנות לחג יציעו במהלך השבוע המקדים מגוון חנויות הקניון מבצעים והנחות משמעותיות על כלי בישול, אירוח וכלי בית.

מחמישי הקרוב יציעו החנויות והרשתות הבולטות מבצעים מיוחדים תחת Stock Day. בנוסף לאורך כל השבוע יתקיים מבצע בלעדי לנעמן שער הצפון יריד מכירות מטורף בו יוצעו מגוון כלי אוכל, בישול והגשה ב-10 שח' בלבד כאלו שישדרגו לכם את אווירת החג.

אחה"צ של כיף לילדים בפעילויות Fun  Day Monday, יום שני (10/5) בין 16:00-20:00

בנוסף גם השבוע ימשיך הפנינג הילדים Fun  Day Monday ובמהלכו ייהנו הילדים מתנפחים, סדנאות יצירה, מוזיקה, שולחנות משחק והצגה מתחלפת. השבוע יוכלו ליהנות הילדים מהצגה מומחזת לסיפור הילדים הקלאסי 'הבית של יעל'.

הבית של יעל בקניון שער הצפון | צילום: יחצ
הבית של יעל בקניון שער הצפון | צילום: יחצ

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות