fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצה מטורפת

 

שבוע אחד אתא מפסידה בבית לקבוצה בינונית כמו כפ"ס, שבוע אחרי היא נותנת בראש למוליכת הטבלה גלבוע/גליל בהפרש דו ספרתי

מה לא כתבתי על קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא? הכל? ממש לא, כי אתא ממשיכה, כמעט כל שבוע, לספק סנסציות, לרוב לטוב, לפעמים גם לרע. לפני שבוע זה היה החלק הרע, אפילו רע מאוד. אתא נוצחה בביתה על ידי הפועל כפר סבא, אחרי שקלעה במשחק 60 נקודות ב-40 דקות. נתון הזוי לקבוצה שרצה לאליפות.

עם הטראומה הזו יצאה אתא ביום שלישי למשחק חוץ נגד מוליכת הטבלה הגאה הפועל גלבוע/גליל. הקבוצה של המאמן אריאל בית הלחמי, והשחקנים גיא דותן ואוראל לב, ששיחקו בעונה שעברה באתא, לא הפסידה העונה בבית. להזכירכם דותן הוכתר בסוף העונה שעברה בתואר ספורטאי השנה של 'הד הקריות'. אז מה כבר אפשר לצפות במשחק כזה? אבל אתא, כמו אתא, ניצחה בגדול 62:74, בניגוד לכל התחזיות המוקדמות.

מפתיחת המשחק חניכיו של יוסי בונן הבהירו שהם לא באו לטיול ערב בגלבוע. זה מקום יפה לטיולים, אבל בשעות היום. החבר'ה באו לעבוד ותסכלו את המקומיים בהגנת קשוחה, שגרמה לטעויות רבות ואיבודי כדור רבים של שחקני הגלבוע. אתא הובילה כל המחצית הראשונה, 18:19, בתום הרבע הראשון ו-31:37 בתום המחצית.

ואז עלתה עירוני עזריאלי קרית אתא לרבע השלישי. אתא היא קבוצה מטורפת, כתבתי קודם. זה לא בא לידי ביטוי בהבדלים רק בין משחק למשחק, אלא גם בין מחצית למחצית, או בין רבע לרבע באותו משחק. זה היה רבע של מופע אימים, שבו קלעה הקבוצה 6 נקודות ב-10 דקות. למזלה היא הצליחה להחזיק את גלבוע על 13 נקודות והרבע השלישי הסתיים ביתרון של גלבוע בנקודה אחת – 43:44. סביר ביותר לאור התפוקה ההתקפית המחרידה.

בתחילת הרבע האחרון חבורת בית הלחמי ברחה ל-8 הפרש והיה נדמה בשלב הזה שאתא קורסת. בונן הזעיק פסק זמן וכמעט לא דיבר מקצועית, אלא העדיף לתת בראש לשחקנים: "ככה זה לא יכול להימשך", הבהיר המאמן לשחקניו, ונתן להם להבין שאם ימשיכו כך משהו יקרה. אז הם נבהלו ומפיגור 8 עשו ריצה מדהימה של 2:18, בדרך לניצחון ענק בדו ספרתי – 62:74. הרבע האחרון הסתיים בתוצאה 18:31 לאתא. אגב המחצית השנייה הסתיימה בתוצאה 31:37 לאתא. אם תציצו על תוצאת המחצית הראשונה תגלו שזו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה.

ענק. ג'וליאן מילס    צילום: אדריאן הרבשטיין
ענק. ג'וליאן מילס צילום: אדריאן הרבשטיין

ההגנה ניצחה את המשחק, אין ספק. להחזיק את גלבוע על 62 נק' בלבד בביתה זה אומר הכל. המדהים הוא שאתא לא הייתה גדולה בהתקפה, האיש הגדול ג'ויינר דאליס כבר הרבה זמן מתקשה לקלוע, גם סיימון פארין לא רשם משחק לפנתיאון, אבל שתי שלשות רצופות שלו במאני טיים היו קריטיות, גם גל חלמיש לא היה משהו, כך גם ג'ורדן לואיס. רק ג'וליאן מילס, עם עזרה מתמיר גינת סיפקו את הסחורה.

קלעו לאתא: מילס (10 ריב') 24, גינת (14 ריב') ופארין 13 כ"א, חלמיש 10, דאליס (13 ריב') 9, רועי יחיא 3 ולואיס 2 נק'.

ביום שלישי תארח אתא בהיכל הספורט את הפועל רמת גן. אל תהמרו.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות