fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: גם בימי קורונה לא מפסיקים לרקוד

בשל מגבלות הקורונה, האקדמיה לריקודים סלוניים ולטינו אמריקאים, מכבי קאסה דאנס, הפסיקה את פעילותה. אבל המאמנים פולינה ואריאל גרבויס לא מוותרים לרקדניהם מאמנים אותם בשלט רחוק
רוקדים בכל מצב. מכבי קאסה דאנס
רוקדים בכל מצב. מכבי קאסה דאנס

מועדון ספורט הריקוד מכבי קאסה דאנס בקרית ים, שמטפח זה שנים את אלופי ישראל, הפסיק את פעילותו עקב הנחיות משרד הבריאות ותקנות הקורונה.
המאמנים פולינה ואריאל גרבויס דואגים שהרקדנים והרקדניות ישמרו על כושר ליום שבו תסתלק הקורונה ויסתיים ההסגר ויוכלו לשוב לתחרויות ופעילות שוטפת, אז הם אימנו אותם באמצעים הדיגיטליים, כיאה לימי הקורונה.

צפו ברקדנים המוכשרים בפעולה:

על מכבי קאסה דאנס

קאסה דאנס – האקדמיה לריקודים סלוניים ולטינו אמריקאים – היא עמותה לפיתוח ענף הריקודים הסלוניים באזור הצפון.
היא הוקמה ב-2008 על ידי הרקדנים והמורים לריקודים סלוניים ולטינו אמריקאים פולינה לימן ואריאל גרבויס והיא חברה בהתאחדות הישראלית לספורט הריקוד.
אקדמיית קאסה דאנס שמה לעצמה מטרה לקדם ולמנף את ענף ספורט הריקודים הסלוניים התחרותיים בצפון והעלאת רמתם המקצועית של הרקדנים והרקדניות תוך מתן דגש על ערכים, חינוך, העצמה אישית ושאיפה למצוינות.
במהלך השנה הרקדנים משתתפים באימונים ובסמינרים שמועברים להם על ידי מאמנים, מורים ורקדנים מן השורה הראשונה מהארץ ומחו"ל אשר תורמים להתפתחותם המקצועית בתחום הריקודים הסלוניים .

הסטודיו של האקדמיה לריקודים סלוניים ולטינו אמריקאים קאסה דאנס ממוקם בקרית ים. הסטודיו הוא מקצועי, מאובזר ומצויד להפליא. במקום מותקנת רצפת פרקט איכותית, מערכת סאונד ממוחשבת, מערכת תאורה משוכללת, אינטרנט אלחוטי ומערכת צילום און-ליין המאפשרת להורים לצפות באימונים המתקיימים במקום מחדר ההמתנה, על גבי מסך הטלוויזיה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות