fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט חשוב: סטודנטים למען תלמידים

הלימודים בזום הפכו לבעיה, לא רק עבור התלמידים המתקשים, אלא גם עבור ההורים שנאלצו להפוך למורים פרטיים. תום לוי, סטודנט מקרית ביאליק, הקים פרויקט מיוחד ומגייס מתנדבים.
עזרה לתלמידים בתקופת הקורונה | צילום: באדיבות תום לוי
עזרה לתלמידים בתקופת הקורונה | צילום: באדיבות תום לוי

תום לוי (28) מקרית ביאליק, התחיל השנה לימודי תואר במכללת אורט בראודה, בעקבות הלימודים הלא פשוטים בזום, לוי החליט להרים פרויקט למען ילדים וצעירים המתקשים בלימודים.

לוי הוא אחד מהבעלים של פאב "הקולג' בר" המוכר, ומאז שחיי הלילה נסגרו בעקבות המגיפה וההנחיות, המצב היה לא קל, בפרט לעסקים בתחום חיי הלילה שפעילותם הופסקה כמעט לחלוטין וספגו פגיעה כלכלית קשה.

לוי מספר: "לאור המשבר החלטתי להתחיל את לימודי התואר בזמן הקורונה, שמתי לב לחסרונות של למידה מקוונת, קושי להתרכז, הסחות דעת וכדומה. אני בעצמי מתקשה ללמוד מהבית בזום אז אני מתאר לעצמי מה עובר על הילדים והנוער, יש לי הרבה בני דודים בגילים שונים שאני עוזר להם כי קשה להם ובצדק."

כמעט שנה שתלמידים בכיתות שונות לומדים בעיקר דרך הזום, זה יוצר קושי רב לא רק בקרב סטודנטים אלא גם בקרב צעירים שמתקשים יותר בשיעורים והורים שלא תמיד יכולים להרשות לילדיהם מורים פרטיים.

"חשבתי על רעיון של שילוב מורים וסטודנטים עם צעירים שמתקשים בלימודים וזקוקים לעזרה הזו" אומר לוי, "אחרי התייעצות עם חברים, הבנתי שאני רוצה לקדם את הרעיון ולהוציא את הפרויקט הזה לפועל".

לוי פנה לכמה מורות מהקריות שנרתמו לעזור בזמנן הפנוי, בזכות ההיכרות שלהן עם המערכת והתלמידים. לפרויקט גויסו שלושה סטודנטים נוספים ועיקר הפעילות כרגע היא עם תלמידי כיתות א' עד ו'.

 

אנחנו צריכים אותך | באדיבות תום לוי
אנחנו צריכים אותך | באדיבות תום לוי

לוי מוסיף: "אני מאוד מקווה שנוכל לעזור לכולם, ככל שירתמו יותר אנשים נוכל להגיע לכל שכבות הגיל. המטרה שלי היא שלכל ילד תהיה את האפשרות להכוונה נכונה ואת הכלים הטובים ביותר, לתת להם את ההרגשה שיש מישהו שנמצא כאן לעזור להם בתקופה הזו שהיא לא פשוטה לאף אחד."

מטרת הפרויקט היא להקל גם על ההורים וגם על הילדים ולתת להם ערך מוסף, גם בערבות הדדית וערכים מעבר ללמידה.

אם אתם מורים/סטודנטים/אקדמאיים שמעוניינים לקחת חלק בפרויקט, בואו להתנדב במיזם המדהים והחשוב, למען התלמידים שזקוקים לעזרה הזו.

ליצירת קשר ופרטים נוספים:
תום לוי – 054-6507623 

 

 

 

יש לכם סיפור כתבו לי: rina14kis@gmail.com 

לחדשות נוספות בהד הקריות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות