fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל עיר הבירה בחיפה

הפסטיבל יערך בחיפה בתאריכים 27-28.8
פסטיבל הבירה (צילום: ליאור גולסאד)
פסטיבל הבירה (צילום: ליאור גולסאד)
פסטיבל הבירה (צילום: ליאור גולסאד)
פסטיבל הבירה (צילום: ליאור גולסאד)

פסטיבל עיר הבירה בחיפה יערך בתאריכים 27-28.8 ויכלול מגוון של הופעות שונות בהשתתפות של אמנים, יוצרים ולהקות. בתמהיל מוסיקלי של מגוון של זמרים ולהקות מובילות ופעילויות מיוחדות שנבנו עבור פסטיבל גולדסטאר:

גולדסטאר זו השנה ה- 21 ממשיכה במסורת של רוק ישראלי ומביאה לבמה אחת אמנים מובילים מכל סגנונות הרוק הישראלי (לסדר לפי א'-ב').
אברהם טל, הדג נחש, כנסיית השכל, רמי פורטיס, פסטיבל ערי הבירה ה- 21. העיר חיפה תהפוך לעיר של צעירים, הופעות ומוסיקה טובה על חוף הים  ללא עלות.

יואש בן אליעזר משנה למנכ"ל טמפו: "גולדסטאר , כמובילת שוק, שמה את המוסיקה על מפת שוק הבירה והפכה אותה לחלק בלתי נפרד מבילוי משותף כבר 21 שנה. פסטיבל עיר הבירה הינו חלק מהפעילות הכוללת של גולדסטאר, אנו גאים להמשיך ולתמוך במוסיקה ישראלית ולהמשיך מסורת מפוארת בתחום המוסיקה לקהל הרחב".

ניר גל מנהל השיווק של טמפו בירות: "גולדסטאר", הבירה המובילה בישראל, ממשיכה במסורת הקיץ השנתית בפסטיבל " עיר הבירה". אנו נרגשים להזמין את הקהל הרחב ליהנות מבירה איכותית ומוסיקה ישראלית וחורטים על דגלנו להמשיך ולהוביל את שוק הבירה ולהעניק חוויה ישראלית אמיתית."

פסטיבל גולדסטאר יתקיים במגרשי אתוס (מול מרכז הקונגרסים) בתאריכים 27-28 באוגוסט. כמידי שנה יציע גם השנה הפסטיבל הופעות של אמנים ישראלים, השנה יופיעו בפסטיבל- אברהם טל, הדג נחש, כנסיית השכל ורמי פורטיס.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות