fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל בייבילנד מגיע לחיפה

בהשקעה של שבעה מיליון שקלים תיפתח בחיפה לראשונה תערוכת בייבילנד להורים ולאמהות בהריון

לאחר שש שנים בהן תערוכת בייבילנד להורים ולהורים שבדרך זוכה להתקיים רק בתל אביב, החליטו היזם והמפיק פיליפ חדד בשיתוף רשת סופר-פארם להביא את הבשורה גם צפונה בהשקעה של שבעה מיליון שקלים. במסגרת התערוכה תוכלו לרכוש מוצרים של מיטב המותגים במחירים אטרקטיביים וליהנות מפעילויות ייחודיות להורים וילדים. מבקרי התערוכה ייהנו ממתנה בשווי 79 שקלים שתוענק בתיק מעוצב.

תערוכת בייבילנד פונה לנשים בכל שלבי ההיריון, להורים, לתינוקות ולפעוטות עד גיל ארבע ומשלבת בין בילוי וחוויה לקנייה משתלמת ואטרקטיבית של מיטב המותגים. מדי שנה מוצגים בתערוכה חידושים והפתעות של מיטב החברות והמותגים כגון: מזון לתינוקות, בקבוקים, מוצצים וחיתולים עד למוצרים יוקרתיים כגון: עגלות, טיולונים, כריות הנקה ועוד. עקב ההצלחה, ההחלטה להנגיש ולהביא את התערוכה לתושבי הצפון הייתה טבעית ונבעה מהרצון להביא אליהם את כל החידושים שבתחום. בין המותגים שמשתתפים השנה: האגיס, פמפרס, מטרנה, סימילאק, לייף, נורופן- רקיט בנקיזר,במבינו, ד"ר סמואלוב, מאמי קר, נובי, לאישה, מנטה, קלגורית, תפוח ועוד…

תערוכת בייבי לנד
תערוכת בייבילנד (צילום: יח"צ)

הבעלים ומנכ"ל פרויקט בייבילנד פיליפ חדד מסביר: "בעקבות ההצלחה הגדולה שהתערוכה גרפה באזור המרכז החלטנו להתרחב לאזור הצפון. תערוכת בייבילנד מצליחה לחדש ולהביא לקהל ההורים וההורים שבדרך את כל החידושים, האטרקציות ואת המותגים המובילים בתחום. אנחנו שמחים להתארח בחיפה ובטוחים שהקהל ייהנה מההפתעות שאנחנו מכינים לו".

עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר: "בייבלנד כבר הפכה לשם דבר ומוקד משיכה של הורים בכל הארץ. כרשת המובילה את תחום התינוקות בכל הארץ ומשרתת את תושבי בצפון בכל עיר רצינו לאפשר גם לתושבי העיר ליהנות מהאירוע החווייתי".

כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש החל מה-10.2 בחנויות סופר-פארם וללקוחות לייף סטייל באתר אינטרנט של סופר פארם. כניסה חופשית לילדים מתחת לגיל 12.

25-26.3.2014 ימים שלישי רביעי, שעות 10:00-22:00
במרכז וגן הקונגרסים בחיפה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות