fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צריך לדעת עם מי להתגרש

הליך גירושים הוא לא תמיד קל. הפגיעות הכלכליות והנפשיות הן רבות והן פוגעות בכל אחד מבני הבית. לפני שאתם בוחרים עם מי לצאת לדרך הזאת, כדאי שתכירו את עוה"ד ליטל יצחק

סיפור חייה של ליטל יצחק, בעלת משרד עו"ד מקרית אתא הביא איתו את הניסיון המתאים ביותר כדי לעזור לאחרים. כאישה צעירה, גרושה, אם לשני בנים, היא אף פעם לא נתנה לשום דבר לעמוד בדרכה להצלחה. היא בעלת משרד עו"ד כבר כ- 10 שנים. בתחילת הדרך המשרד עסק בתחום המסחרי-עסקי, דיני עבודה ומקרקעין, אך עם הזמן נוסף לה תחום התמחות בתחום דיני משפחה.

צריך לדעת ממי להתגרש ולא עם מי להתחתן

המשפט "צריך לדעת ממי להתגרש ולא עם מי להתחתן" הוא אחד מהמשפטים המלווים לא מעטים מאיתנו בבחירת בן או בת זוג לחיים. נישואים, מאז ומעולם, הם עבודה קשה ובלתי פוסקת של שני בני הזוג ולכן השמירה על מסגרת משפחתית יציבה ובריאה לא קלה לאף אחד ורבים הזוגות שבוחרים לפרק את המסגרת הקיימת מסיבות כאלה רבות ואחרות.

כאשר זוגות בוחרים לפנות לעו"ד לדיני משפחה, הם צריכים להבין את החשיבות של בחירה נכונה בעו"ד. עו"ד מקצועי, בעל ניסיון יכול להפוך את תהליך הגירושים להרבה יותר מטיב ולחסוך כספים רבים בדרך. זוגות הנכנסים להליך חווים לא מעט קשיים ואי הסכמות בנוגע לרכוש, תשלומי מזונות ועוד. עוה"ד ליטל יצחק, פגשה הרבה מן הזוגות במהלך הקריירה שלה והיא בעלת ניסיון מקצועי עשיר שהופך כל תיק להצלחה.

עורכת הדין, ליטל יצחק
עורכת הדין, ליטל יצחק

כוחה של אישה מול כוחו של גבר

כשזוגות מגיעים להליך של גירושים, נשים מקבלות כוח רב לידן בעת פתיחת תיק בהוצאה לפועל. רבים מן הגברים אינם מודעים לזכויות שלהם והם זקוקים להכוונה מקצועית על מנת להתנהל בצורה מבוקרת.
עוה"ד ליטל יצחק, בתיק סבוך בין גבר לאישה, עוה"ד ליטל יצחק אשר ייצגה את הגבר הגישה טענת "פרעתי". משמעותה של טענת "פרעתי" היא שהחייב טוען שכבר שילם את החוב שבגללו נפתח נגדו תיק ההוצאה לפועל.

בפסיקה של תיק זה, ליטל יחד עם המיוצג שלה, הגיעה לפסיקה בה הרשם הפחית את גודל החוב בסכום גדול של 31,200 שקלים כולל הריביות שהצטברו. עוד בפסיקה נקבע כי האישה מחויבת לשלם לגבר סכום של 4,000 שקלים הוצאות מאחר והיא לא עשתה הפחתות בתיק המזונות.

לנקות חוב של 220,000 שקלים

תיק נוסף בו פועלת עוה"ד ליטל יצחק הוא תיק של חייב שבמשך שנים ההוצאה לפועל גבתה ממנו כספים רבים, הוא סבל מהליכי עיקול, מעצרים ומכל מה שנוגע להליכי גבייה בשל חוב שלא קיים לכאורה.
האישה ממנה התגרש לא עדכנה את ההוצאה לפועל בפסק הדין המבטל את המזונות והגבר נכלא לתוך המשך גבייה. ליטל, גם בתיק זה הגישה טענת "פרעתי" ומחוב תשלום מזונות של כ- 220,000 שקלים, בוקש להעמיד אותו על אפס שקלים.

התיקים הללו מראים לנו איך ידע מקצועי וניסיון רב, מאפשרים לכל אדם העומד בפני הליכים כאלה ואחרים להכיר בזכויותיו ולחסוך כספים רבים ולחצים נפשיים בזכות שינויי נסיבות.
בעת בחירה של עו"ד, חשוב לבדוק את הניסיון המקצועי שלו ולצאת לדרך מבוקרת בה הדברים ייעשו על הצד הטוב ביותר והמשתלם ביותר.

יחד עם זאת, חשוב לדעת שבכל הליך גירושים תמיד חשוב לשים את טובת הילדים בעדיפות הראשונה. עוה"ד יצחק, בשל ניסיון החיים האישי שלה הפכה לעו"ד המייחסת חשיבות רבה לשלמות הרגשית והנפשית של הילדים ומבינה את התהליך מנקודת המבט של כל אחד מהמשתתפים ועושה הכול כדי להוציא את הטוב ממה שעוד נותר.

ליטל יצחק – עו"ד ומגשרת
רח' העצמאות 8, קרית אתא
טל': 04-6894460 | נייד: 050-2191229

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות