fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"סניף ארנקי אולגה בביג קריות הוקם מהצורך של הקהל הקרייתי"

יומיים לפתיחת שנת הלימודים, היערכות ההורים נמצאת בשיאה לקראת השנה החדשה. לאחרונה נפתח במתחם ביג קריות סניף מרשים של רשת  'ארנקי אולגה'. לקראת החג מציעים בחנות את כל המותגים ב-40 אחוז הנחה.

רשת ארנקי אולגה הוקמה על יד יוסי רביב, דור המשך לאביו וסבו החיפאים שהקימו חנות תיקים קטנה בחיפה. מהחנות צמחה רשת הנושאת את שם אמו: אולגה. חנות הדגל הוקמה לפני 40 שנה, ופועלת עד היום ברחוב הרצל 24 בחיפה.

רביב נשוי ואב לחמישה ילדים ו-12 נכדים, הוא  יבואן ראשי של המותגים וכיום מחזיק בשישה סניפים בבעלותו. במקביל הוא המשווק הרשמי של חברת קל גב, מגוון רחב של תיקים לבית הספר, מזוודות, ארנקים ותיקי אופנה ובהתחייבות  למחירים הכי זולים בארץ.

לרשת ארנקי אולגה יש עוד סניפים בזיכיונות. סניף ביג קריות נפתח בחודש יולי והפך למוקד עלייה לרגל.

HWSG6989210-BLA copy IMG_5332

 

ארנקי אולגה סניף ביג קריות
ארנקי אולגה סניף ביג קריות

 

 

 

 

 

 

"אין לנו מתחרים במחירים", מסביר רביב, "סניף ביג קריות נולד מהצורך של הקהל הקרייתי. היתרון שלנו הוא בהיצע של חברות המותגים שאנו מציעים לכלל קהלי יעד במחירים זולים משמעותית. כך למשל יימכרו לרגל החגים תיקי אופנה לנשים ב- 29 שקלים".

"סניף ביג קריות מעוצב להפליא, נמצא באחד ממרכזי העסקים המצליחים ביותר במטרופולין חיפה.  לקראת פתיחת שנת הלימודים מסביר רביב  שיש עלייה חדה ברכישת תיקים לבית הספר ובמקביל עלייה ברכישת מזוודות לקראת החגים.

"עם ישראל אוהב לנפוש ומחירי הלואו -קוסט עשו רק טוב לחנויות התיקים", מסביר רביב ומוסיף, "פתאום כולם מרשים לעצמם לנסוע לחופשות בחוץ לארץ וזה מגדיל משמעותית את הביקוש למזוודות איכותיות לטווח הארוך, כי זה מוצר שלא רוכשים מידי שנה.

IMG-20180821-WA0027 copy

"כיום אנו רואים את הפתיחות לעולם האופנה, העיצוב הפך לחלק בלתי נפרד מהרכישה בכל מחלקה. פעם אנשים היו הולכים עם תיק אחד, היום התיק קיבל חיזוק משמעותי. נשים וגברים מודעים ליופי וסטיילינג ומתאימים תיקים לטרנד הלבוש ולכן יצאנו במבצע לחגים של סט מזוודות ב-149 שקלים".

רביב מסביר כי בימים האחרונים של החופש הגדול, לקראת  החזרה ללימודים ב-2 לספטמבר, הקהל מתעורר.

IMG-20180821-WA0019IMG-20180821-WA0022 copy

"בשונה מהעבר, הילדים הם אלו שבוחרים את התיקים.  בחירת התיק מתבצעת לפי מספר פרמטרים: עיצוב, אורתופדיה, מותג ונגישות.   הילדים בוחרים את התיקים על פי הגיבורים שלהם ולכן אני ספק של קל גב שמייצרת את כל תיקי מותגים: גיבורי העל, דיסני וחברות נוספות: outdoor, אדידס, נייק ריבוק, פומה ועוד. כל המוצרים באחריות מלאה".

רביב מרוצה מהקהל קרייתי:  "יש לי לקוחות מעל 25 שנה שגרים בקריות והיו מגיעים לרחוב הרצל. את החנות הזאת פתחתי בהשראתם כדי לאפשר  נגישות מירבית לקהל שלנו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות