fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופר-פארם ברחוב העצמאות קרית אתא החל לכבד את מרשמי קופת חולים כללית

סניף סופר-פארם העצמאות קרית אתא קיים 13 שנה, בחודשיים האחרונים נוספו שינויים משמעותיים. כעת הסניף מכבד את מרשמי כל קופות חולים כולל מרשמי קופת חולים כללית, בנוסף תוכלו ליהנות ממחלקת אופטיקה עם מחירים ללא תחרות, אופטומטריסט וקופות תשלום בשירות עצמי
סופר-פארם העצמאות קרית אתא | צילום: ניצן שלם
סופר-פארם העצמאות קרית אתא | צילום: ניצן שלם

סניף סופר פארם ברחוב העצמאות 61 בקרית אתא כבר למעלה מעשור מספק שירות בית מרקחת לתושבים. לאחרונה, בעקבות הסכם קונסיגנציה עם כללית, החל הסניף לספק תרופת מרשם גם למבוטחי כללית, ובמסגרת שירות זה יכולים מבוטחי כללית לקבל תרופות מרשם בהשתתפות עצמית, ממש כמו בבתי המרקחת במרפאות כללית. ההסכם מאפשר גם קבלת שירות עד שעות הערב המאוחרות וגם בסופי שבוע.

איימן סחניני מנהל סניף סופר-פארם ברחוב העצמאות קרית אתא מספר: "שנים ארוכות ניסינו לחתום על הסכם קונסיגנציה עם קופת חולים כללית שיאפשר לנו למכור תרופות בהנחת הקופה. בקרית אתא קרוב ל-70 אחוז מהתושבים הם חברי קופת חולים כללית והיום בנוסף לבית המרקחת של קופת חולים הם יכולים לבוא ולרכוש את התרופות גם אצלנו, שעות הפתיחה שלנו רחבות כולל ערבי חג. בזכות שיתוף הפעולה שלנו עם כללית אנחנו נוריד מהעומס בבתי המרקחת ונוכל לתת מענה רחב לכלל האוכלוסייה".

במידה ובחרתם לרכוש תרופות בסניף סופר-פארם העצמאות קרית אתא תוכלו ליהנות מאווירה נעימה ומגוון רחב מאוד של מוצרים, ומחלקות שונות. ניתן לקחת מספר לבית המרקחת ובזמן ההמתנה להסתובב במחלקות השונות, כשיגיע תורכם לרוקח, מספרכם יופיע על הצג במסכים הפזורים ברחבי הסניף.

עמדות תשלום אוטומטיות | צילום: ניצן שלם
עמדות תשלום אוטומטיות | צילום: ניצן שלם

בסניף יש מבצעי רשת המתחלפים אחת לשבועיים ומבצעים מיוחדים לחברי מועדון לייף סטייל. לסניף גם מבצעים מקומיים משל עצמו. במקום תמצאו עמדות תשלום בשירות עצמי.

סופר-פארם העצמאות קרית אתא עם מחלקת אופטיקה חדשנית

בסניף זה מתבצעת בדיקת ראייה חינם על ידי אופטומטריסט מורשה מטעם משרד הבריאות. בסניף נפתח חדר אופטומטריסט חדשני עם הציוד המשוכלל ביותר. בסופר-פארם העצמאות קרית אתא תמצאו מגוון רחב מאוד של משקפי ראייה, קריאה ושמש והמחירים הם ללא מתחרים.

מעבר המשקפיים בסניף | צילום: ניצן שלם
מעבר המשקפיים בסניף | צילום: ניצן שלם
חדר האופטומטריסט החדשני | צילום: ניצן שלם
חדר האופטומטריסט החדשני | צילום: ניצן שלם

"כבר לא צריך לרוץ בין סניפים, לקוח מגיע אלינו ויש כאן הכל"

סחניני מנהל הסניף מרחיב על חווית הלקוח: "אנחנו נותנים מענה לכל צרכי הלקוח, כבר לא צריך לרוץ בין סניפים, לקוח מגיע לסניף ויש כאן הכל. אצלנו בסופר-פארם העצמאות קרית אתא הלקוח ימצא מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טואלטיקה, מזון בריאות, מוצרי נקיון, בית מרקחת שמכבד את מרשמי כל קופות החולים ונותן מענה לכל האוכלוסייה ללא יוצא מן הכלל ואופטומטריסטים מקצועיים עם רישיון ממשרד הבריאות.

שעות פתיחה 

הסניף פתוח מראשון עד חמישי מ- 08:00 בבוקר ועד ל- 23:00 בלילה. בימי שישי הסניף פתוח עד לשעה וחצי לפני כניסת השבת. במוצ"ש עד השעה- 23:30 בלילה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות