fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם זול וגם עד הבית?

מבחר ענק של מוצרי פארם, מבצעים שמתחדשים בלי הפסקה, מחירים זולים וכמובן שירות משלוחים מהיר. סופר מדיקה עושה מהפיכה בעולם הפארם ודואגת להעניק לכם את המחיר הטוב ביותר

תרבות הצריכה בחנויות המקוונות חוותה עלייה משמעותית בתקופה האחרונה נוכח המצב הקיים. היום, יותר מתמיד, לצרכן יש גישה למידע רב על מנת לבצע סקר שוק מהיר וליהנות ממוצרים במחירים זולים תוך זמן קצר. שוק מוצרי הפארם היה ידוע שנים רבות במחירים הגבוהים שלו, עד שהכרנו את סופר מדיקה.

סופר מדיקה היה בית המרקחת הראשון של קרית ים. הוא הוקם על ידי בני הזוג מגדלנה ואליהו רדק ז"ל.
ב-30 שנותיו הראשון פעל המקום כבית מרקחת לכל דבר ועניין, וב-30 השנים הבאות, ברוח העידן החדש, הקידמה והטכנולוגיה, הוא הפך לפארם, ועד היום הוא נחשב למותג בקרית ים. האפליקציה של סופר מדיקה כבר נמצאת בנייד של כל לקוח נאמן ומציעה שלל הטבות, הנחות ומבצעים לבעליה. לאחרונה, סופר מדיקה הרחיבה את נוכחותה המקוונות ויצרה אתר חדש בו תוכלו ליהנות ממגוון מוצרי פארם במחירים זולים, מבצעים וכמובן משירות משלוחים חינם עד לפתח הבית בקנייה מעל 299 ₪.

לשלם פחות, ליהנות יותר

אתם בוודאי תוהים מה ההבדל בין סופר מדיקה לסופר פארם או לניו פארם, אז התשובה לזה היא חד משמעית: המחיר. באתר של סופר מדיקה תוכלו למצוא את כל מוצרי הפארם ולשלם עליהם הרבה פחות.

בסופר מדיקה השכילו להבין שכבר אין צורך לשלם מחירים גבוהים על בישום, מוצרי איפור או אפילו חיתולים ומטרנה. באתר של סופר מדיקה, הפארם הזול בקריות, תוכלו ליהנות ממבחר מוצרי פארם במחירים זולים. בשמים לדוגמא כמו קלואה א.ד.פ 75 מ"ל ב-269 ₪, נרסיסו א.ד.ט 100 מ"ל רק ב-249 ₪, מונטל רוז מאסק א.ד.פ 100 מ"ל רק ב-299 ₪, אל חרמין אמבר גולד א.ד.פ 60 מ"ל ב-189 ₪, מונט בלאן לגנד א.ד.ט 200 מ"ל ב-199 ₪, אינסורקשן פיור א.ד.ט 90 מ"ל ב-99 ₪ והרשימה עוד ארוכה.

בנוסף קיימים באתר גם מגוון מהמוצרים שכולנו משתמשים בהם בחיי היום יום במחירים נמוכים מהמתחרים. לדוגמא, ליפיקאר ג'ל רחצה לה רוש פוזה 400 מ"ל ב-69 ₪, מגבונים קלאסיק 5 חבילות ב-12.90 ₪, מסקרה סופר סטאר לוריאל ב-39 ₪, משחת שיניים פרונמיל סנסודיין רק ב-14.90 ₪, פינוק שמפו/מרכך ב-10.90 ₪, אורל בי מברשת שיניים חשמלית קרוס אקשן ב-79 ₪, ג'ילט פיוז'ן, 12 סכינים רק ב-110 ₪ ועוד מוצרים רבים ואחרים.

לאתר סופר מדיקה >>>

לאתר סופר מדיקה >>>

משלוח מהיר עד לפתח הבית, אפילו בחינם!

זה כבר ידוע שכדי להשלים את חווית הקנייה צריך ליהנות גם משירות משלוחים מהיר. אחרי שמילאתם את סל הקניות שלכם, תוכלו לבחור באחת משיטות המשלוח המתאימות לכם, שליח עד הבית* באזור הקריות מהיום להיום בחינם *(בהזמנה מעל 299 ₪ עד לתאריך ה-15.12) או בעלות של 15 ₪ (בהזמנה פחות מ-299 ₪). תחסכו לכם זמן, תחסכו לכם כסף.

גם לאחר שנים רבות של שירות פרונטלי בחנות הפארם בקרית ים תוכלו להיות בטוחים שגם באתר החדש ידאגו לכם למוצרים שאתם צריכים, למחירים זולים, להנחות ומבצעים מתחדשים ותמיד הצוות של סופר מדיקה יהיה עם יד על הדופק כדי לספק את לכם את הטוב ביותר.
כבר אין צורך ללכת רחוק, מוצרי הפארם שתמיד חיפשתם במחיר הזול ביותר מחכים לכם במרחק קליק אחד מחכים לכם ממש כאן!

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות