fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרין בן גלים עזבה את בית האח הגדול

בני המשפחה של קרין בן גלים וביז'ו צאצאשוילי, מרוצים מהשבוע הראשון בבית "האח הגדול", בטוחים שנציגי הקריות יכבשו את הדיירים ומגלים: מה חשב גבי על ההשתתפות בתו
קרין בן גלים
Karin "היא נסיכה". קרין בן גלים צילום: יוסי גנון
אהרון ( ביז'ו) צאצאשווילי
"זה החלום שלו". אהרון ביז'ו צאצאשוילי (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

עדכון: קרין בן גלים מקרית ביאליק עזבה את בית האח הגדול אתמול (שישי) בערב. עזיבתה נעשתה בשיתוף עם הפקת התוכנית.

לפני מספר חודשים הגיעה אל דירתה של קרין בן גלים, כמעט בת 24, בחורה שביקשה לראיין אותה על חברה שמשתתפת בסדרה אחרת בערוץ 2. לאחר ששוחחה עם בן גלים, אמרה לה שהיא לא רוצה לראיין אותה והציעה לה לקחת חלק ב"האח הגדול". קרין, שהיתה במהלך מבחני הסמסטר ללימודי עיצוב פנים במכון אבני, אמרה לה שהיא בתקופת בחינות ושאין לה זמן.

קרין בן גלים בילדותה
קרין בן גלים בילדותה (צילום: פרטי)

"בפסח היא סיימה את הבחינות בציונים טובים", סיפרה השבוע אמה, רחלי בן גלים, "הייתי אצלה ופתאום היא אמרה לי שהזמינו אותה לאודישנים של 'האח הגדול'. אמרתי לה שגם אני רוצה ללכת ושנלך ביחד, ישבנו באודישן שלוש שעות ורק צחקנו, לא היה למראיינת מה לשאול, הדינמיקה בינינו היתה מדהימה ולא הפסקנו לצחוק".

ההפקה רצתה את שתיהן, אבל קרין הודיעה להם שיחליטו את מי הם רוצים. "הם העדיפו אותה כי היא יפה וצעירה יותר וברור שאני מפרגנת לה", אומרת האם ומוסיפה: "גבי לא רצה שהיא תלך וניסה למנוע ממנה, אבל ברגע שראה שהיא החליטה להיכנס, הוא אמר לה שהוא תומך בה".

עדיף לבכות במרצדס
ביום ראשון נפתחה העונה החמישית של "האח הגדול" עם רייטינג של יותר מ-40 אחוזים. קרין הוצגה בראיון הפתיחה כנסיכה שנולדה עם כפית של זהב בפה, כשסיפרה כי באחת הפעמים כשבכתה לאביה הוא אמר לה: 'עדיף לבכות במרצדס ולא בסובארו'. המשפחה לא נעלבה מהתדמית שהוצמדה לה.

"אי אפשר לבוא להפקה בטענות, הם לוקחים את הנקודות הנכונות ומקצינים אותן. את קרין האמיתית יראו על המסך ויבינו מי היא. אותי הקטע עם הכסף לא עיצבן, נהניתי לראות אותה", אומר אחיה הבכור, גיל בן ה-46: "אני האח הגדול האמיתי שלה".

קרין מתייעצת עם אחיה הבכור כמעט בכל דבר, וכך היה גם לקראת ההחלטה האם להיכנס אל בית האח. "אמרתי לה שאין לה ממה לחשוש, מספיק שתהיה היא", הוא מספר, "היא צעירה בתחילת הדרך, יפהפייה אמיתית ויש לה לב טוב, היא לא מסוגלת לפגוע באף אחד, היא מתחברת תמיד לאלה שרע להם, למסכנים, ודי בקלות".

 קרין בן גלים
"היא נסיכה". קרין בן גלים צילום: יוסי גנון

בתיכון למדה קרין במגמת עיצוב אפנה בויצו וסיימה בהצטיינות. השנה השיקה קו של אימוניות מעוצבות, ובמקביל החלה ללמוד עיצוב פנים ואדריכלות במכון אבני בתל אביב. "היא מאוד מוכשרת ויצירתית", אומר גיל, "התרגשנו מאוד לראות אותה. הקטע הוא שהיא שם ואני יודע שהיא צריכה את החיזוקים האלה מהמשפחה. היא מאוד מתייעצת עם המשפחה, עם אבא, עם אמא, עם האחים ותמיד מקשיבה".

בינתיים גיל תומך במשפחה שנותרה מחוץ לבית "האח הגדול" וצמודה למסך: "אמרתי לרחלי שלא תקרא את הטוקבקים, כי אני יודע כמה היא רגישה לקרין", אומר גיל, "אני חוטא בזה מדי פעם וקורא, אבל מנקודת המבט שלי אני מסוגל לדעת שאנשים שכותבים דברים לא טובים לא מכירים את הילדה, ומתעלם. אין לי ספק שהיא תתחבר לכולם, אף אחד לא יוכל להגיד שהיא רעה או תככנית או שהיא תגרום נזק למישהו, היא לא הטיפוס הזה".

אגב, קצת לפני שקרין נכנסה לבית, היא הגיעה אל יבואנית האופנה מירי בן שושן ורכשה ממנה שמלות קייציות אותן נראה על המסך. "היא ילדה מתוקה ואני מאחלת לה רק שתצליח", אומרת בן שושן. כשקרין נשאלה על ידי ההפקה מי תרצה שייכנס אם יאפשרו ביקור של בן משפחה מהבית, היא אמרה שהיא רוצה את אבא, למורת רוחה של רחלי. ואם חשבתם שגבי לא ייכנס, תחשבו שוב. כל אחד מבני המשפחה שיתבקש להיכנס אליה, ייכנס. "היא נסיכה. היא נולדה ככה, גדלה כנסיכה והיא פשוט כזו".

גרוזיני, אבל לא טיפוסי.
נציג נוסף מהקריות בפצצת הרייטינג של הקיץ הוא אהרון צאצאשוילי, מפיק אירועים בן 35 מקרית ביאליק, המכונה ביז'ו בשל השימוש הרב במילה. "אני וביז'ו מכירים קרוב לחמש שנים", מספר שותפו בחברת ההפקות, יניב הדר,
"הבנאדם הוא סוג של קריקטורה טבעית מיוחדת ובעלת אינטליגנציה רגשית מדהימה, הוא בעל נתינה בלתי נגמרת של אהבה למשפחה, לסביבה, לחברים ובאירועים העסקיים". אחיו הצעיר של אהרון, אילן בן 32, היה מופתע לגמרי מכניסתו לבית. "חצי שעה לפני התוכנית אמרו לי תפתח ערוץ 2 ופתאום ראיתי אותו. בסופר קלאסיקו לא ראיתי כל כך הרבה אנשים בבית, הפתיעו אותי".

אתה עוזר לאשתו? הוא הרי השאיר תינוק בבית.
"בוודאי. אנחנו גרוזינים, העזרה היא בנשמה. גם בבית וגם בעסק, אני פה בשבילו". הדר מוסיף בעניין זה: "זה לווה בהתלבטויות גדולות. הוא קיבל תמיכה וחיזוק מאשתו שאמרה לו שהיא נותנת לו את כל הכוח שבעולם".

לודה, בת 27, אשתו של אהרון בשנה וחצי האחרונות: "ידעתי שהוא הולך לאודישנים אבל כשהחתימו אותי על טופס סודיות הבנתי מה יקרה", היא מספרת.
מיד הסכמת?
"לא היתה לי ברירה, אני תומכת בו בהכל. זה היה החלום שלו כבר כמה שנים".

איך היתה הפרידה ממנו?
"מהירה. אמרו לו שהמונית תכף תהיה מתחת לבית. הוא נתן נשיקה לילד ולי. לא הספקתי לעכל. אמרתי לו שיהיה בהצלחה ושאם הוא כבר נכנס שיישאר שם עד הסוף. כשעשו לו פרומו על ההתחלה עשו ממנו גרוזיני טיפוסי. הוא גרוזיני אבל לא טיפוסי. איך שאתם רואים אותו בבית 'האח הגדול' כך הוא בבית".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות