fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משפחת ספיר מגישה: "קיץ" שמח בשיא הסתיו

אחרי לא מעט מהמורות וכשברקע מגפת הקורונה, הצליחה סוף סוף משפחת היוטיוברים מקרית ים לצלם את הקליפ לשיר החדש שלה * "המטרה שלנו היא להעביר את האהבה שלנו, כמשפחה"
משפחת ספיר בשיר חדש | צילום: מיכאל ספיר
משפחת ספיר בשיר חדש | צילום: מיכאל ספיר

לא קלה היא הדרך אל הקליפ. משפחת ספיר מקרית ים נאלצה לדלג על לא מעט מהמורות, עד שהקליפ החדש שלה, "קיץ", הגיח לאוויר העולם. את מי שלא בעניינים נעדכן, כי המשפחה – המונה את ההורים מיכאל ושירן ספיר וילדיהם אלין, 7, ואלרועי, 5 – מנהלת חמישה ערוצי יוטיוב מצליחים עם יותר ממיליון עוקבים בסך הכל, וכל קליפ שלהם צובר מיליוני צפיות.

משפחת ספיר ביום הצילומים לקליפ | צילום: גיל סטודיו טוונטי טוונטי
משפחת ספיר ביום הצילומים לקליפ | צילום: גיל סטודיו טוונטי טוונטי

את השיר "קיץ" הם הקליטו לפני כחצי שנה ותכננו להוציא אותו בשיא הקיץ, באוגוסט האחרון, אלא שלרוע המזל שירן ספיר שברה את הרגל במהלך צילומי הראליטי "זוג מנצח", וצילומי הקליפ של השיר נדחו.

בחודש שעבר, בצל הקורונה וממש רגע לפני הסגר, הצליחו בני המשפחה לצלם את הקליפ, אבל לא כפי שתכננו בתחילה. בשל ההגבלות, הם נאלצו לצמצם את מספר אנשי צוות ההפקה, וגם מקומות הצילום השתנו.

אב המשפחה מיכאל ספיר משתף: "רצינו להעביר דרך השיר מסר של אופטימיות, כיף, אנרגיות ואווירה טובה. זה שיר מקפיץ ושמח לכל המשפחה. המטרה שלנו היא להעביר את האהבה שלנו, כמשפחה, למרות הקיץ הלא פשוט הזה עם כל הבלגן. רצינו לשמח את הצופים שלנו והקהל שלנו".

החלום הגדול של משפחת ספיר הוא לככב בסדרה משפחתית, ועד שזה יקרה, הם ימשיכו להפתיע ולרגש אתכם בערוץ היוטיוב שלהם ובעמוד האינסטגרם.

לצפייה בקליפ החדש של משפחת ספיר – "קיץ":

 

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות