fbpx

מיזם חדש יגייס תרומות עבור עמותת וראייטי למען ילדים עם צרכים מיוחדים

תערוכת "לב פועם" היא עדות מוחשית לריפוי ותקומה דרך יצירה מהלב. במסגרת התערוכה, שתוצג בקניון עופר ברמת אביב במשך שבוע (21-28/6), יגויסו תרומות עבור עמותת וראייטי
למען הילדים. מתוך התערוכה - הלב הפועם צילום: יח"צ

תערוכה קבוצתית של אמנים ויוצרים מקומיים – "לב פועם" תיפתח בעופר רמת אביב לקהל הרחב, ותפעל החל מיום שישי הקרוב (21.6) במשך שבוע ימים, עד יום שישי הבא (28/6). התערוכה, שנוצרה על ידי ArtRasing – מיזם חברתי לגיוס תרומות עבור עמותת וראייטי, נולדה מתוך מקום של רצון לאופק, התחדשות ותקווה אותם כולנו מחפשים בימים אלו ומתוך האמונה כי יצירה היא כלי ריפוי עוצמתי לנפש.

התערוכה החדשה מאגדת בתוכה יצירות, בטכניקות מגוונות, כשמאחורי כל אחת מהן נמצא סיפור עוצמתי ומרגש על המשך יצירה מהלב. זוהי תערוכה שאוצרת בתוכה יצירות שהן ביטוי מוחשי להיסטוריה שנכתבת בימים אלו ותישאר כעדות לדורי דורות. הלב, כספק החיים המרכזי של הגוף, הינו גם הלוגו של וראייטי ומסמל את הזרמת האנרגיה לשאר חלקי הגוף / תחומי החיים.

האמנים והאומנויות המשתתפים ומשתתפות בתערוכה כוללת גם חיילי מילואים, תושבי יישובי עוטף עזה, תושבי ישובים מהצפון, ניצולי מסיבת הנובה ברעים, אמנים בינלאומיים ועוד, שיחדיו מהווים את הפסיפס הייחודי של ארצנו. בין האמנים המשתתפים בתערוכה: קארין אנג׳ל, דרורית אמיתי-דרור,  גבי זלצמן, בלה חבצקיו, אתל טור, איציק מבורך, אליסף מימון, שיר נברו שץ, לי נרובאי לנגר, נדב סדקה, אופיר סופר, עוזי עמרני, קרן פרגו, שלי צאייג, עינב צייכנר, שרון קיפניס חייט, הילה קרוגמן כדי, דוריה קנצופולסקי, עופרי ריינר, שוש שגב אופק ושירלי שור.

ArtRasing הינו מיזם חברתי לגיוס תרומות בעבור עמותת וראייטי, דרך מכירת אומנות ישראלית, הוקם לפני שנתיים על ידי קארין אנג'ל, אפרת אמון ואתי מרק.

במהלך התערוכה יערכו שיח אמנים.

כל ההכנסות ממכירת היצירות יועברו לאמנים ולעמותת וראייטי – המסייעת לילדים עם צרכים מיוחדים המגיעים מרקע סוציואקונומי נמוך.

הכניסה לתערוכה חופשית לקהל, וללא תשלום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות