fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחר זה מתחיל: X פסטיגל האגדה מתעוררת לחיים

מופעי X פסטיגל יחלו ביום חמישי הקרוב 14.11 באולם הקונגרסים בחיפה בשתי הצגות בשעות 15:45 ו-19:15. X פסטיגל מביא אלינו השנה קרקס מכושף, בהנהגתו של מאסטר מרושע ומסתורי שיש לו מטרה אחת: לרתום את הכוחות של יסודות הטבע ולשלוט בעולם
X פסטיגל (צילום: פיני סילוק)
X פסטיגל (צילום: פיני סילוק)
X פסטיגל (צילום: פיני סילוק)
X פסטיגל (צילום: פיני סילוק)

היום (רביעי) בשעה 18:30 תתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה, החזרה הגנרלית של מופע הפסטיגל שתפתח את אירועי חנוכה 2013. X הפסטיגל, בבימויו של חנוך רוזן ובהשתתפותם של מריאנו אידלמן, יובל סמו, מרינה מקסימיליאן, עוז זהבי, אליאנה תדהר, תובל שפיר, לינה מח'ול, עודד פז, עדי הימלבלוי, אור גרוסמן, דניאל מורשת ועמית יגור ושלומי שבת ככוכב אורח.

מופעי X פסטיגל יחלו ביום חמישי הקרוב 14.11 באולם הקונגרסים בחיפה בשתי הצגות בשעות 15:45 ו-19:15. ההצגות בחיפה יימשכו עד תאריך 25.11 ויחזרו שוב בתאריך 14.12.

המפיק האגדי של הפסטיגל מיקי פלד, יציג בפעם ה-33 את המופע המרכזי בחנוכה לכל המשפחה, שהשנה הופך לחוויה מכושפת, חד פעמית ומסתורית במיוחד: במשך חודש ימים, יציגו כ-100 מופעים של ההפקה הכי מרהיבה של השנה עם הכוכבים הכי גדולים של ישראל על במה מכושפת אחת.

X פסטיגל מביא אלינו השנה קרקס מכושף, בהנהגתו של מאסטר מרושע ומסתורי שיש לו מטרה אחת: לרתום את הכוחות של יסודות הטבע ולשלוט בעולם. אתם מוזמנים לזנק אל תוך עולם הקרקס המכושף ולהיסחף בחוויה קסומה מאין כמוה. צוות היוצרים של הפסטיגל הצליח לכשף את הבמה וליצור עבורכם חוויה אקזוטית, חובקת עולם, מצחיקה ומותחת מאין כמוה. כוכבי הפסטיגל כולם כבר כאן ומחכים לגלם עבורכם שלל דמויות מצחיקות ומגניבות מעולם הקרקס והכשפים. אז אתם מוכנים?

רוזן, הבמאי שממציא את עצמו ואת הפסטיגל כל שנה מחדש, הצליח ליצור  ב-X פסטיגל עולם מדהים ומכושף מאי פעם, ובו קרקס נודד, מלחמות מכשפים, לוקיישנים אקזוטיים, גיבורים בלתי נשכחים, מתח ללא הפסקה והמון הומור עדכני.

חלק מהפסטיגל השנה, מוקדש לזמר שלומי שבת. בהלך המופע תבוצע מחרוזת של מיטב מלהיטי שבת, אותה הוא יבצע יחד עם לינה מח'ול ושאר כוכבי הפסטיגל. בנוסף, השנה הפסטיגל מצדיע לשלישיית ההומור המצליחה והחשובה בתרבות הישראלית: הגשש החיוור. במהלך הפסטיגל תוצג מחווה מרגשת ובעיקר מצחיקה  מאוד לשלישיית ענקי הבידור ההומור והתרבות הישראלית. כל כוכבי הפסטיגל יעלו יחד על הבמה, כדי לעשות כבוד ובעיקר המון שמח עם ההומור והשירים הנהדרים של הגדולים מכולם.

צפו בקליפ X פסטיגל:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות