fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפכה בחמניה –מהפכה במטבח

רשת החמניה ממשיכה להפתיע בשיתוף פעולה עם השף הכי נעקב ברשתות החברתיות, הכל כדי לעשות לכם מהפכה במטבח

תקראו לזה איך שאתם רוצים, אבל בזמן שכולנו נמצאים בעבודה, בבית, בטיולים משפחתיים, רשת החמניה לא מפסיקה להפתיע ולחדש לנו ולאחרונה נרקם בין הרשת האהובה שיתוף פעולה מוחץ עם השף הכי נעקב ברשתות החברתיות בישראל.
בטוח אתם מכירים אותו או את סרטוני המתכונים המפורסמים שלו בעמוד הפייסבוק ״תומס מבשל באהבה״ או למי שמכיר תומר תומס וביחד אחרי מחשבה ותכנון ייצרו עבור המטבח הישראלי סדרת בוטיק של תבלינים, תערובות וממרחים לבשלנים המתחילים ועד לבשלנים המקצועיים שאמורים לשנות את
כללי המשחק במטבח הישראלי.

סדרת בוטיק התבלינים, התערובות והממרחים של תומר תומס לרשת החמניה
סדרת בוטיק התבלינים, התערובות והממרחים של תומר תומס לרשת החמניה

ואחרי שטעמנו הגיע הזמן למנה העיקרית. תומס זכה לכינוי איש הבשר של 2019 לצד המון שפים מוכרים בישראל וביחד עם הרשת כבר בימים אלו מופצים בנקודות המכירה של הרשת בשרים ונתחי בשר פרימיום. אותם הנתחים המובחרים ביותר שקיימים בשוק, ותוכלו לרכוש בסניפי הדגל של הרשת .
את אותם הנקודות רשת החמניה מפרסמת בימים אלו ברשתות החברתיות שווה לעקוב!
עוד בשורה משמחת בקרוב יושק האתר קניות אונליין שיכלול בתוכו את כל סוגי הפיצוחים, המארזים המיוחדים של הרשת, הממרחים התבלינים וכמובן הבשרים של השף תומר תומס.

לפרטים והזמנות: 1-700-500-700
לאתר החמניה
אינסטגרם: החמניה ישראל
פייסבוק: החמניה – העמוד הרשמי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות