fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפני הגבלות יום העצמאות: אטליז סמיראמיס שווה את הביקור שלכם

לכולנו בימי קורונה יש עודף זמן ורבים מאיתנו מנצלים את הזמן לעבודה במטבח. אטליז סמיראמיס מתמחה בנתחי בשר מובחרים. סינטה, פילה, צלעות טלה ואנטריקוט במחירים זולים ומיוחדים ליום העצמאות
למרות ההגבלות של יום העצמאות | אטליז סמיראמיס
למרות ההגבלות של יום העצמאות | אטליז סמיראמיס

במרכז העיר שפרעם תמצאו את אטליז סמיראמיס ואם אתם מתכננים השבוע על האש למרות ההגבלות של יום העצמאות, זה האטליז בשבילכם. המקום בהנהלת מוחמד חוסן מספק נתחי בשר מובחרים לתושבי האזור כבר למעלה מ-50 שנה. אביו של חוסן גידל בקר והאטליז הוא חלק בלתי נפרד מטעמי הבשר המיוחדים של המטבח הערבי והישראלי.

אטליז סמיראמיס מוכר בשר טרי יום יום, המקום פתוח 7 ימים בשבוע לרווחת הלקוחות. בנוסף למכירת בשר האטליז מכונה "מפעל של בשר" ונותן שירות בפירוק ועיבוד הבשר במיוחד לצורכי הלקוחות. המקום פתוח מהשעה 08:00 עד 20:00 וחניה תמצאו בשפע בסביבה.

בישול בימי קורונה מסב הנאה רבה בימים האלה בהם כולנו מתבקשים להישאר בבתים וניצול הזמן לעבודה במטבח מומלץ מאוד. השנה בעקבות ההגבלות של יום העצמאות כנראה נדרש להשאר בבתים בחג המנגלים הישראלי. אטליז סמיראמיס מתמחה בנתחי בשר מובחרים. סינטה, פילה, צלעות טלה ואנטריקוט במחירים זולים ומיוחדים ליום העצמאות, כי אנחנו הישראלים לא נוותר על החג ונפתח את המנגל גם במתוכנת מצומצמת.

למקצוע הקצב מורשת רבה בתרבויות שונות בעולם וכך גם המורשת המיוחדת של אטליז סמיראמיס עם יובל של מקצוענות, טריות ומלאכה קפדנית בהגשת נתחי בשר מובחרים עם מחירים שבהחלט שווים נסיעה לעיר שפרעם.

הממשלה אישרה בישיבה טלפונית שנערכה ביום רביעי (ד) האחרון את הגבלות התנועה ביום הזיכרון, יום העצמאות והרמדאן.  במסגרת ההגבלות תיאסר כניסה לבתי עלמין מערב יום הזיכרון לחללי צה"ל, וסגר על היישובים יוטל במהלך יום העצמאות.

צלצלו לאטליז סמיראמיס בלחיצה כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות