fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוחמת בדממה: "מעולם לא ויתרתי לעצמי"

על אף שצפו לה קשיי תקשורת עם הסביבה השומעת, לוטם גרבויס מעולם לא ויתרה לעצמה. בגיל 24 כבר הספיקה לטייל במדינות רבות ברחבי העולם והצליחה להשתלב בבנק הפועלים כבנקאית.
לוטם גרבויס | צילום: יח"צ בנק הפועלים
לוטם גרבויס | צילום: יח"צ בנק הפועלים

לרגל יום האישה הבאנו לכם את לוטם גרבויס (24) מקרית מוצקין, חירשת ובת למשפחה חירשת, בנקאית שירות בצוות תקשורת כתובה בפועלים נשר.

בילדותה לוטם למדה בבתי ספר משולב תלמידים שומעים, חירשים וכבדי שמיעה, בכיתתה למדו תלמידים חירשים וכבדי שמיעה.

בחייה, עברה שלבים כמו כל אדם, סיימה בית ספר עם בגרות מלאה, התנדבה לצבא וסיימה שירות של שנתיים ברפא"ל בהצטיינות, לאחר הצבא טיילה בחו"ל.

"על אף שצפו לי קשיי תקשורת עם הסביבה השומעת, מעולם לא וויתרתי לעצמי" אומרת לוטם, "כבר הספקתי לטייל במעל ל-20 מדינות, בחלקן טיילתי לבד במשך כמה חודשים".

כאשר הגיע שלב ההשתלבות בעבודה, חיפשה לוטם עבודה במשך עשרה חודשים ולא התקבלה לשום מקום עקב החרשות שלה. המעסיקים אליהם פנתה, חשו שזו מגבלה תקשורתית עבורם.

בהמשך, התקבלה לוטם לעבודה בבנק הפועלים בצוות התקשורת הכתובה בנשר. היא מספרת: "תמיד ידעתי שקבלה לעבודה אפשרית כאשר במהלך ראיון העבודה המראיין מגלה במרואיין תכונות שהוא מתרשם מהן לטובה. אצל חירשים וכבדי שמיעה ההתרגשות בראיון היא כפולה ומכופלת במיוחד לאור העובדה שהם רגילים לקבל תשובה שלילית עקב מגבלתם".

לוטם מסכמת במסר: "אני קוראת לכל מי שנתקלת בקושי, להאמין בעצמה ולעולם לא לוותר על עצמה".

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות