fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יהב הפגין כישורי הוראה

לרגל יום המורה החיפאי, החליט ראש העיר יונה יהב לשים בצד את עינייני העירייה ולחנך קצת את הדור הצעיר
אין לו עיניים בגב. יהב מלמד ביום המורה החיפאי. צילום: עיריית חיפה

לרגל יום המורה החיפאי, שחל ממש היום, בשני, הפתיע ראש העיר יונה יהב את תלמידי בית הספר היסודי אהוד שבחיפה, כאשר תפס את מקומה של מחנכת הכיתה, והעביר שיעור בנושא חשיבות דמותו של המחנך. יהב, שבמקצועו הוא אגב עורך דין,   סיפר לילדים על מחנכת הכיתה שלו בכיתה א' שנותרה בעיניו עד היום דמות המהווה עבורו השראה גם בימים אלה.

ראש העיר יהב הפך למורה עם גיר ביד, במסגרת הפעילות אותה מקיימת עיריית חיפה לקראת יום המורה החיפאי , יום אשר הפך כבר למסורת בחיפה שהייתה העיר הראשונה בארץ שנענתה לקריאת אונסק"ו להכריז על יום המורה הבינלאומי. "עיריית חיפה שמה לעצמה כמטרה להעניק למורים ולהנהלות בתי הספר את הכלים הטובים ביותר. יום המורה מעניק לכולנו הזדמנות להציב את המורים במרכז, ולהגיד להם תודה !" אמר יהב.

יש צחוקים בכיתה. יהב מלמד. צילום: עיריית חיפה

במסגרת יעד העצמת המורים בחיפה, מבצעת העירייה תכנית רב שנתית לחיזוק מעמד המורה, המבוססת על סקר מקיף שנערך בין כל מורי בתי הספר העירוניים במסגרתו נבחנו צרכי המורים ונושאים אותם ביקשו לקדם ולפתח.

יום המורה שיצוין היום בכל בתי הספר בעיר, יפתח בקבלות פנים חגיגיות במהלכן יגישו וועדי הורים ומועצות תלמידים איגרות ברכה ותודה אישיות למורים. דף הפייסבוק של העירייה יוקדש לפרסום מכתבי תודה של תלמידי העיר ובוגרים, למורים אשר השפיעו על חייהם והפכו את שהותם בבית הספר לחוויה משמעותית.

בבתי הספר היסודיים יקשטו תלמידים את חדרי המורים והורים יחליפו את המורים בכיתות למשך שעה אחת וישוחחו על חשיבות תפקידו של המורה בעיצוב החברה. בתיכוניים יעסקו התלמידים בדמות המחנך כ"מורה דרך". בשעות אחר הצהריים והערב ישתתפו המורים בסדנאות העשרה, הופעות, הרצאות בנושא מנהיגות ובטיפולים אלטרנטיביים.

אין לו עיניים בגב. יהב מלמד ביום המורה החיפאי. צילום: עיריית חיפה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות