fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כך תטיילו בחוכמה בארץ בזמן פסח

חג הפסח הוא החג הישראלי המושלם לטיולים. לאוהבי הטבע, מדובר בעונת השנה האידיאלית לטיול במדינת ישראל, בה לא חם מדי עדיין בדרום, והצפון כבר לא גשום ופורח.
טיול בזמן חופשת פסח | כך תטיילו בחוכמה בארץ בזמן פסח תמונה : pexels 
טיול בזמן חופשת פסח | כך תטיילו בחוכמה בארץ בזמן פסח תמונה : pexels 

טיול בזמן חופשת פסח מחייב היערכות מקדימה

חג הפסח הוא החג הישראלי המושלם לטיולים. לאוהבי הטבע, מדובר בעונת השנה האידיאלית לטיול במדינת ישראל, בה לא חם מדי עדיין בדרום, והצפון כבר לא גשום ופורח. החופש הארוך מבית הספר, והחופשה מהעבודה, יוצרים חלון זמן בו כל המשפחה יכולה לטייל ביחד. מאחר ומדובר בחג נוח לטיולים עבור רוב בתי האב בישראל, פעמים רבות יש עומס על חלק גדול מאתרי התיירות. העומס מחייב היערכות מקדימה, כולל תכנון והזמנת כרטיסים מראש, כך שתוכלו לוודא שלא תתקעו ותיהנו ככל האפשר מהימים שיש לכם ביחד.

 

טיפים שיהפכו את הטיול שלכם למושלם

ההיערכות המקימה לטיול צריכה להיות מקיפה, ולא לכלול אך ורק הזמנת כרטיסים לאטרקציות. יש מספר טיפים שיהפכו את הטיול המשפחתי שלכם למושלם. טיפים אלו כוללים בין השאר:

  • תכנון מותאם לכל בני המשפחה: חשוב מאוד להתאים את תכנון הטיול אל כל בני המשפחה, ולא להתמקד בפעילויות שיהיו מהנות רק לחלקם. חשוב מאוד לשתף את הילדים או בני הזוג בתהליך התכנון של הטיול, ולעשות זאת כך שלכל ילד תהיה לפחות פעילות אחת אליה הוא מתחבר במיוחד.

 

  • פעילויות משפחתיות: לצד פעילויות ואטרקציות שנועדו להסב הנאה לילדים, חשוב מאוד לנסות גם פעילויות שיצריכו עבודה משותפת של כל בני המשפחה, פעילויות אלו יכולות לכלול בישול יחד במחנה, מעבר מסלול אתגרי בפארק חבלים, או מסלול טיול יפה אך קשה.

 

  • היערכות לנסיעה: אחד מהמוקשים הפוטנציאליים העיקריים בטיול בפסח הוא הנסיעה. פעמים רבות הכבישים עצמם עמוסים מאוד, והילדים מאחורה מתחילים לאבד את הסבלנות ולהקשות עליכם את המשך הנסיעה. חשוב מאוד להיערך מראש לנסיעה הארוכה, בין אם על ידי אספקה של משחקים לילדים קטנים, הכנת רשימת השמעה מעניינת, או הקרנת סרט על אייפד במושב האחורי.

 

  • עצירה בחנויות נוחות: חנויות נוחות הן עצירת חובה בטיולי פסח עם המשפחה. אין כמו לצאת לרגע מהדוחק של האוטו, להימתח עד קצה הגוף, ולשאוף אל הריאות את ריח האביב. חנויות נוחות מאפשרות לכם להתרענן באמצע הדרך, ולסגור את רשימת הקניות הדרושות לכם במהלך הטיול. הנחות בחנויות נוחות יהפכו עבורכם את הקנייה למשתלמת אפילו יותר, וכך תוכלו להצטייד גם במוצרים גדולים יחסית כמו ציוד לקמפינג לרכב או לבישול.

 

אל תשכחו לעצור להתרענן

אי אפשר להסביר כמה חשובה עצירת ההתרעננות באמצע הנסיעה. רבים היוצאים לטיול מרגישים שהמשמעות העיקרית היא ההגעה ליעד, בין אם מדובר על המלון, הצימר או האטרקציה הבאה. למעשה, החשיבות העיקרית של הטיול שלכם היא הזמן אותו אתם מבלים ביחד, גם כשקשה, על הדרכים. עצירת ההתרעננות תאפשר לילדים ולכם לחזור לאוטו עם אנרגיות חיוביות, ולהמשיך בנסיעה ובטיול בהנאה גדולה, או לפחות עם ארטיק קטן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות