fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיי הלילה בקריות: הפקטורי הפך לאולם אירועים, הלבל – לבר מסעדה

זו תקופה לא קלה לעוסקים בתחום חיי הלילה. בעלי מועדונים חיים בחוסר ודאות ומאות עובדים נשארו בלי מקור פרנסה. ובכל זאת יש מי שמנסים, למרות הכל, להמשיך בעשייה
ה"פקטורי", כבר לא רק מועדון לילה | באדיבות יהודה שולמן
הפקטורי. כבר לא רק מועדון לילה | צילום: באדיבות יהודה שולמן

גם חיי הלילה התוססים של הקריות הושבתו מהרגע שהקורונה נכנסה לחיינו, זו תקופה לא קלה לעוסקים בתחום. בעלי מועדונים חיים בחוסר ודאות ומאות עובדים נשארו בלי מקור פרנסה. יש שפרשו מהתחום וסגרו את העסק עקב המצב, ויש שמנסים, למרות הכל, להמשיך בעשייה ומקווים שבקרוב יוכלו לשוב לפעול ולשמח את הקהל הרחב.

יהודה שולמן, אור קורן ואורן פריבאי פעילים בחיי הלילה המקומיים שנים רבות. במסגרת פעילותם השוטפת, הם ערכו מסיבות לחיילים וסטודנטים, ובקריות הם מוכרים בעיקר כבעלי המועדונים החזקים בצפון – מאיו, לבל ופקטורי. עתה, בצל הקורונה, הם החליטו להפוך את הפקטורי לאולם אירועים, ואת מועדון הקיץ לבל פתחו בקונספט של בר-מסעדה.

הפקטורי, שבימי שגרה שימש בחורף מועדון למסיבות, ייפתח ב-1 בספטמבר כאולם אירועים יוקרתי, שיפעל בכל ימות השבוע לכל סוגי האירועים החל מבר מצווה וכלה בחתונה מפוארת, לפי ההנחיות החדשות ותחת שמירה על סביבה סטרילית ובטוחה לחוגגים.

יהודה שולמן: "אנחנו תמיד חושבים קדימה. איך להביא את הטוב ביותר לקהל שלנו, אנחנו לא מפחדים להעז גם בתקופה כזו. אנחנו מאמינים בחלומות שלנו ואוהבים את תחום חיי הלילה".

צפו: הפקטורי הפך לאולם אירועים

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות