fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ואני רק רציתי לשיר

מאז השתתפה בעונה החמישית של "דה וויס" וזכתה לתגובות חמות מהקהל, הספיקה עומר אבו מקרית ביאליק להתגייס ללהקה צבאית ולהקליט שני קאברים. עתה היא מתחילה לעבוד על השיר הראשון, וכדאי לכם לשנן את השם
עומר אבו בתוכנית "דה וויס" | צילום: מיכה לובטון
עומר אבו בתוכנית "דה וויס" | צילום: מיכה לובטון

מאז שהיא זוכרת את עצמה היא שרה. בכיתה ו' החליטה לממש את אהבתה הגדולה למוזיקה, כשהצטרפה לפרויקט "ילדי המחזמר" בקרית ביאליק, שם התנסתה לראשונה בהופעה על במה, אך גם הבינה שהיא סובלת מפחד קהל. היום, כשהיא כבר חיילת ומשרתת בלהקה צבאית, עומר אבו, 19, למדה להשאיר את הפחדים מאחור ולצעוד בבטחה לעבר הגשמת חלומותיה. היא מתגוררת בקרית ביאליק עם הוריה רקפת ומאיר, ואחותה הצעירה ניצן, 16.

אבו מספרת: "תמיד הייתי מאוד ביישנית. פחד הקהל שלי תמיד היווה מכשול וגרם לי להיבלע. פחדתי להיות במרכז הבמה והעדפתי להופיע כחלק מקבוצה".

בחטיבת הביניים עשתה אודישן ללהקת הטקסים של החטיבה, אך, לאכזבתה, לא התקבלה, מה שגרם לביטחון העצמי שלה להתערער עוד יותר, אך לא כיבה את אהבתה לבמה. היא לא הרימה ידיים והחליטה להצטרף לחוג הדרמה, ובמשך שנתיים השתתפה בהפקות גדולות. "הודיעו לנו שההצגה שתועלה באותה השנה היא 'רומיאו ויוליה'", היא מספרת, "החלטתי לנסות להתקבל לתפקיד הראשי, למרות פחד הקהל שלי ולמרות העובדה שלא נבחנתי לאף תפקיד אחר בעבר. זו גם הייתה הפעם הראשונה שהבמאים של ההפקה ראו אותי שרה ומשחקת".

עומר בתפקיד משחק בהפקת תיאטרון | צילום: באדיבות עומר אבו
עומר אבו בתפקיד ראשי בהצגה | צילום: באדיבות עומר אבו

הפעם אבו צלחה את המבחנים וקיבלה את התפקיד הראשי. היא השאירה את כל ה"לאוים" שקיבלה מאחוריה והחלה להתרכז בהגשמת חלומה הגדול. "חייתי ונשמתי את הבמה באותה התקופה. הייתי חוזרת הביתה עם חיוך אחרי כל חזרה מתישה ומעייפת, כי זה הדבר שהכי אהבתי לעשות. העלינו את ההצגה עשרות פעמים, וכך התגברתי על המון חסמים וגם על פחד הקהל".

"הכל הרגיש לי כמו חלום"

במקביל לתיאטרון, הצטרפה אבו לפרויקט של שביט דרמר – "הנוער מנגן ושר" – מופע התרמה שנתי בהשתתפות תלמידים מאורט ביאליק. שביט דרמר, 25, תושב קרית ביאליק, הוא מפיק מוזיקלי ונגן גיטרה. גם הוא התחיל את דרכו בהופעות בבית הספר. כיום הוא מנגן לצד זמרים מוכרים כמו אליעד נחום, אדיר גץ, ים רפאלי ועוד.

כשהייתה אבו בכיתה י"א הגיעה שיחת טלפון מכיוון לא צפוי. הייתה זו ההפקה של "דה וויס", שהזמינה אותה להגיע לאודישן ראשוני לעונה החמישית. רק מאוחר יותר גילתה, שדרמר הוא מי שרשם אותה לתוכנית. דרמר, אגב, מלווה אותה עד היום.

אבו נזכרת: "הייתי סקפטית לגבי הקבלה לתוכנית, אבל הבטחתי לעצמי שאגיע לשם לפחות בשביל החוויה, כדי שלא אתאכזב. רק אחרי שעברתי את השלב הראשון, הבנתי כמה זה רציני. התרגשתי מאוד לקראת האודישן מול השופטים. הכל הרגיש לי כמו חלום".

עומר אבו באודישן הראשון ב"דה וויס" | צילום: מיכה לובטון
עומר אבו באודישן הראשון ב"דה וויס" | צילום: מיכה לובטון

אבו עברה את האודישן, כאשר שלומי שבת ויובל דיין הסתובבו אליה ובחרו בה לנבחרת שלהם, ואת השבועות הבאים העבירה בימי צילומים באולפן, למידה לבגרויות, חזרות ונסיעות הלוך ושוב ברכבת. התגובות מהקהל, היא מספרת, היו חמות ואוהבות, ויובל דיין אף הזמינה אותה להתארח בהופעה שלה. "לא ציפיתי לכל כך הרבה תמיכה ואהבה", היא משתפת, "אנשים זיהו אותי ברחוב ופרגנו לי מאוד. זה נתן לי דחיפה רק להמשיך ולהתפתח בתחום במוזיקה".

השירות בלהקה הצבאית

באוקטובר בשנה שעברה אבו התגייסה ושובצה ללהקה צבאית יחד עם יוצאי ראליטי נוספים (עדי ביטי, עדן מאירי, אופיר הרוש ועוד). כחלק מהכשרתה עברה סדנאות עם אמנים מוכרים, צברה ביטחון וקיבלה כלים נוספים להמשך העבודה במוזיקה. גם בימים אלה של קורונה הלהקה מופיעה, אם כי באופן מצומצם, תוך שמירה על ההנחיות, בעיקר בשידורי לייב בכל הפלטפורמות של צה"ל.

"השירות בלהקה צבאית הוא מדהים", אומרת אבו, "אני מקווה שהוא יהיה המקפצה לקריירה המוזיקלית ושאמשיך לצבור כמה שיותר ניסיון בדרך. אני מאוד אוהבת את עולם המוזיקה וחיה אותו גם בבית וגם במסגרת הצבאית. בעתיד ארצה לנסות את מזלי גם במשחק, אך אמשיך ליצור מוזיקה וליהנות ממנה. אני מאמינה שמה שצריך לקרות יקרה והכי חשוב ליהנות מהדרך".

מאז "דה וויס" הוציאה אבו שני קאברים ליוטיוב, ועתה היא מתחילה לעבוד לקראת החלום הגדול – שיר מקורי ראשון.

עומר אבו יחד עם שביט דרמר בצילומים לקאבר | צילום: באדיבות עומר אבו
עומר אבו ושביט דרמר | צילום: באדיבות עומר אבו

צפו והאזינו לביצוע המרגש של עומר אבו  ל"עץ ירוק מפלסטיק"

כתבות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות