fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרזנטורית החדשה

השחקנית והרקדנית רונה לי שמעון, שאנו רואים אותה לאחרונה ביותר ויותר הפקות, התלבשה גם על משבצת הפרזנטורית על קניון חוצות המפרץ
הפרזנטורית החדשה. רונה לי שמעון (צילום:דניאל קמינסקי)
הפרזנטורית החדשה. רונה לי שמעון (צילום:דניאל קמינסקי)
הפרזנטורית החדשה. רונה לי שמעון (צילום:דניאל קמינסקי)
הפרזנטורית החדשה. רונה לי שמעון (צילום:דניאל קמינסקי)

השחקנית  והרקדנית רונה-לי שמעון נבחרה כפרזנטורית של קניון חוצות המפרץ אאוטלט הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים. הקמפיין עם שמעון יעלה במהלך חודש מרץ לאוויר, ויכלול בין היתר פרסום באינטרנט, ברשתות החברתיות, שלטי חוצות ופעילות ברמה המקומית.

שמעון שהתקלתה בתוכנית ריאליטי לרקדנים, נחשבת לכוכבת עולה. היא בוגרת הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין ומשנת 2012 נמנית עם חברי הלהקה הקבועים של תיאטרון הקאמרי שם שיחקה בהצגה 'קומדיה של טעויות' מאת שקספיר ובהצגה 'סטמפניו'. בשנת 2014 הופיעה בתפקיד הבתולה ב'דבר מצחיק קרה' ובימים אלו היא מופיעה בהצגה 'הפושעים החדשים' מאת ובבימויה של עדנה מזי"א, בכיכובן של סנדרה שדה ורבקה מיכאלי. בימים אלו שמעון מככבת בסדרה הטלוויזיה המדוברת 'פאודה'.

מתחם חוצות המפרץ אאוטלט מקבוצת קניוני עופר ואשטרום, מציע למבקרים בו, ריכוז של רשתות אופנה ומותגים מהמובילים והידועים בארץ ובמחירים מוזלים. שדרת ה-outlet במתחם משתרעת על כ-10,000 מ"ר, קיימות בה כ-50 חנויות של מותגי אופנה בינלאומיים וישראליים, המציעים פריטי אופנה במשך כל עונות השנה במחירי עודפים הנעים בין 50 ל-70 אחוזי הנחה. בין החנויות פקטורי 54, סאקס, גולברי, קסטרו, בילבונג, קרוקס, אלדו ועוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות