fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המצפה התת ימי באילת: חוויה בלתי נשכחת

המצפה התת ימים באילת התחדש בחוויה ייחודית: האקווה דום, שתביא אתכם הכי קרוב ללווייתנים
חוויה לכל המשפחה. התאומים רותם ורואי, נהנים במצפה התת ימים באילת

המצפה התת ימי באילת, מהווה מזה שנים מוקד עבור המתארחים בעיר הדרומית ומעניק עבור המבקרים חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת.

הביקור מעניק הזדמנות נדירה לחוות את עולם החי בים האדום ומספק מספר אטרקציות מהנות ומסקרנות. כך למשל, בעזרת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים המבקרים נחשפים לעולמם של היצורים שחיים במעמקי הים, בחושך מוחלט, ובתנאים מאתגרים. אתר נוסף הוא אקווריומים שבהם ניתן לחזות בעשרות מיני דגים נדירים ואת אזורי המחייה שלהם בינות לשמורת האלמוגים. אתר מעניין נוסף הוא ההזדמנות לפגוש מקרוב את טורפי העל של הים – הכרישים. באקווריום אלה משייטים להם במים מספר סוגי כרישים, עטלפי ים, חתולי ים ועוד. לאחרונה נוספה אטרקציה מיוחדת במינה – האקווה דום. מדובר בחווית צפייה עוצרת נשימה אחר עולמם המופלא של היונקים הגדולים – הלוויתנים. האקווה דום בנוי כאולם קולנוע ייחודי, המאפשר צפייה בגודל מלא וב-360 מעלות בלוויתנים ולחוש את עוצמתם בתלת מימד. במהלך ההקרנה, הצופים זוכים לשמוע את קולותיהם ושריקותיהם של הלוויתנים באמצעותם הם מתקשרים זה עם זה.

לצד זה, ישנן גם פעילויות נוספות במצפה התת ימי, כמו למשל צפייה בהאכלת כרישים וצבי ים, עלייה למגדל המצפה ממנו ניתן לצפות על מפרץ אילת, הצד הירדני ועל ההרים המדבריים הקסומים.

בשורה התחתונה: כל מי שמגיע לאילת עם ילדים, חייב לבקר במצפה התת ימי ולהינות מחוויה יחודית ומהנה.

 

* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות