fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכל מתחיל ונגמר בכף הרגל

"מגפיים קונים מהר", אומר השיר המפורסם של כוורת, אבל כשמדובר בבריאות שלכם, ממש לא כדאי לכם למהר * סובלים מכאבי גב או כאבי רגליים? דורבן, אולי? יש לכם כף רגל סוכרתית ואתם מתקשים לנעול נעליים? המומחים במדיפוט קרית ביאליק יבנו לכם מדרסים ונעליים בהתאמה אישית מדויקת, יקלו משמעותית על כאבכם וישפרו את איכות חייכם. המלצה שלנו: היזהרו משרלטנים

חשבתם פעם איזה תפקיד לא פשוט ומורכב – שלא נאמר כבד – מוטל על כפות הרגליים שלנו? כמה מעמסה יומיומית רובצת עליהן? אחרי הכל, כפות הרגליים שלנו הן אלה שנושאות את כל עומסי הגוף שלנו, ואם לא די בכך, הן גם אלה שמניעות את הגוף שלנו ממקום למקום, בין אם בהליכה, ריצה, ריקוד או אפילו טיפוס. אמא שלי הייתה אומרת שבנוסף לכל אלה, כפות הרגליים שלנו סוחבות גם את כל הצרות שלנו, ובינינו, למי אין צרות?

גם ברי המזל בינינו, שלא סובלים מבעיות אורתופדיות שונות, אינם פטורים מחובת נעילת נעליים נוחות ובריאות, שכן גם אם אין בעיות כעת, סביר להניח שהן יצוצו מתישהו, בעתיד הקרוב או הרחוק. כפות הרגליים שלנו "זוכרות" היטב את מה שהעמסנו עליהן לאורך השנים, והדבר יבוא לידי ביטוי במוקדם או במאוחר. אלה שאינם ברי מזל וסובלים משלל בעיות כמו כאבי גב, כאבי רגליים, כאבי ברכיים, דורבן או רגליים סוכרתיות חייבים פתרון בריאותי יומיומי לכפות רגליהם, וכאן בדיוק נכנס לתמונה מכון מדיפוט.

מדיפוט ברחוב זינגר 2 בקרית ביאליק, בבעלות של אייל קדוש, הוא מכון אורתופדי המתמחה הן בבניית מדרסים בהתאמה אישית לפי מידת גבס והן בבניית נעליים אורתופדיות בהתאמה אישית לפי מידות כף רגל מדויקות, עבור כל מי, שבשל שלל בעיות אינו יכול לנעול נעלי מדף. אייל, הבעלים של סניף קרית ביאליק, טכנאי מוסמך של מדרסים והנעלה רפואית, ייתן לכם את השירות הטוב ביותר, אך החשוב מכל – המקצועי ביותר.

רשת מדיפוט, שנוסדה ב-1939, מנוהלת היום על ידי הדור השלישי. חנויותיה פרושות בכל הארץ והיא הוותיקה ביותר בישראל בתחום האורתופדיה ובעלת הניסיון הרב ביותר בענף. אחרי הכל, 80 שנות פעילות הן לא עניין של מה בכך. בעוד הדור המייסד של הרשת עסק בעיקר בעבודות סנדלרות בניית נעליים ומדרסים בהתאמה אישית, הרשת של ימינו השכילה להתאים את עצמה לרוח העידן החדש על ידי שימוש בטכנולוגיה דיאגנוסטית מתקדמת ושימוש בחומרים איכותיים ומתקדמים.

מדרסים הם עניין רציני

כשתיכנסו למדיפוט בקרית ביאליק תבחינו מיד בקולקציית נעלי הנוחות המונחת על המדפים. מדרסים, שהם אחד מתחומי ההתמחות של החנות, לא תראו בשום מדף. אייל קדוש מסביר: "הדגש שלנו הוא התאמה אישית. אין אצלנו מדרסים שהם מוצר מדף. אנחנו מייצרים מדרסים בהתאמה אישית אופטימלית לכל לקוח ולקוח לאחר שנלקחו מידות גבס מדויקות".
אייל מודה שמדרסים בהתאמה אישית הם לא עניין זול, ובאותה הנשימה חשוב לו לדבר על תופעה שלאחרונה צוברת תאוצה. סביר להניח שבדפדוף בעיתונות או בשוטטות ברשתות החברתיות,

נתקלתם בפרסומים המבשרים על מדרסים בהתאמה אישית ב-99 שקלים. לדברי אייל, אין חיה כזאת שנקראת מדרסים בהתאמה אישית ב-99 שקלים. "אין דבר כזה מדרס בהתאמה אישית מחומרים איכותיים שעולה 99 שקלים", אומר אייל, "לצערי, אנשים מתפתים למחיר ורוכשים, ואלה אנשים שסובלים מבעיות קשות ברגליים, בברכיים, בגב. הם קונים את המדרס הזה ב-99 שקלים, ואחרי שלושה-ארבעה חודשים מגיעים אליי עם כאבי תופת. כי המדרס הזה, לא רק שהוא לא עזר, הוא עשה יותר גרוע, ממש עשה נזק. היום, כל שרלטן מתחיל לייצר מדרסים. מדרס איכותי בהתאמה אישית הוא לא מוצר זול. אתם זקוקים למדרסים טובים? אל תתפתו, כי הזול יעלה לכם ביוקר. לפני שאתם קונים מדרסים, תתייעצו עם אנשים שכבר עשו ומרוצים, בררו אצלם פרטים, האם המדרסים עזרו, איך עזרו, כמה עזרו. תשקיעו מחשבה, תחקרו, תבדקו, תתייעצו, תבררו איפה ניתן השירות הכי טוב".

ואם חשבתם שמדרסים זה רק לקיחת מידות, בנייתם ורכישתם, טעיתם. לדברי אייל, זו רק ההתחלה של הסיפור. מדרסים, מתברר, מצריכים טיפול שוטף. אייל מסביר: "אנו נותנים על מדרסים אחריות לתקופה של שנה עד שלוש שנים. האחריות מוגבלת בזמן, מכיוון שאחת לכמה שנים מומלץ להחליף את המדרסים משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא שכפות הרגליים שלנו עוברות שינויים, ומידה שתילקח היום לא תהיה אותה המידה שתילקח כעבור כמה שנים, ואת המדרסים חייבים להתאים לשינויי הגוף. הסיבה השנייה היא עייפות החומר. במהלך השנים התמיכה של המדרס הולכת ונשחקת. במסגרת האחריות שאנחנו נותנים, יש לבוא אלינו אחת לשלושה חודשים לבדיקת המדרס. זה שירות ברמה הגבוהה ביותר שניתן ללא תשלום במסגרת האחריות, בתיאום מראש. לכן, ברכישת מדרסים חשוב להקפיד שיהיה מולכם טכנאי מוסמך ומקצועי שייתן לכם את השירות המיטבי כל אימת שתצטרכו".

לשיחת ייעוץ בחינם בנושא כף הרגל השאירו פרטים למומחים ממכון מדיפוט

נעליים לא פחות חשוב

לצד המדרסים בהתאמה אישית, במדיפוט מציעים גם נעלי נוחות אורתופדיות, ונעלי נוחות, מתברר, לא חייבות בהכרח להיות מכוערות. "אני אמנם לא חנות אופנה", חשוב לאייל להדגיש, "אבל אני בוחר בקפידה את הנעליים, וזו משימה לא פשוטה היום למצוא נעליים שהן גם יפות וגם נוחות. זו משימה כמעט בלתי אפשרית. פעמיים בשנה, לפני החורף ולפני הקיץ, אני נוסע לתל אביב ובכל פעם מביא קולקציה חדשה. וכן. בהחלט. אפשר לשלב בין יופי לנוחות. יחד עם זאת, כל מי שיש לו בעיות בכפות הרגליים, יודע שאין ברירה, שהוא צריך גם קצת להתפשר, כי מה שנראה מאוד-מאוד יפה, הוא בדרך כלל גם פחות נוח".

בהיצע נעלי הנוחות במדיפוט תמצאו מותגים כמו ניו באלאנס, סקוני, הוקה, רודה, ארא ו-ואלד לאופר, כששלוש האחרונות הן חברות גרמניות מובילות של נעלי נוחות. אייל מקפיד לבחור את הדגמים במידות רוחב שונות, כדי לתת מענה גם לכפות רגליים רחבות.
ל-90 אחוז מהנעליים המוצעות במדיפוט יש רפידות נשלפות לצורך הכנסת מדרסים מותאמים אישית, וחוץ מנעלי הנוחות שמונחות על המדף, מציעים כאן, כאמור, גם נעליים אורתופדיות הנבנות בהתאמה אישית לפי מידות מדויקות.

פתרונות לחולי סוכרת

למי שסובל מכפות רגליים סוכרתיות ניתן במדיפוט מענה מקיף. למשל: מדרסים ייחודיים בהתאמה אישית לכף רגל סוכרתית או גרביים מיוחדים באישור האגודה הישראלית לסוכרת. הגרביים עשויים בד כותנה נושם למניעת פצעים, כשכל התפרים בהם חיצוניים, כדי למנוע חיכוך עם כף הרגל.
בנוסף, מציעים במדיפוט מוצרים אורתופדיים נוספים שיקלו על בעיות שונות, כמו חגורות גב, גרביים אלסטיים, ברכיות, כריות ישיבה, כריות גב וכריות שינה. במדיפוט עובדים בהסדר עם כל קופות החולים והם ספק מורשה של משרד הביטחון, ארגון נכי צה"ל ומשרד הבריאות.

לסיכום, זכרו שהכל מתחיל ונגמר בכפות הרגליים. ככל שכפות הרגליים יסבלו פחות, גם אתם תסבלו פחות. "אנחנו לא קוסמים", אומר אייל, "אנחנו לא מתחייבים לפתור את הבעיות של הלקוח ב-100 אחוז, אבל אם אנחנו מצליחים להקל על כאבו וסבלו ב-50 אחוז, אנחנו את שלנו עשינו. השאיפה שלנו היא להקל עליו כמה שיותר. במדיפוט תוכלו לקבל אבחון של כף הרגל ללא עלות, ממליצים לכם לבוא להתייעץ רק עם מומחים. אז בואו אלינו להיות בריאים".

מדיפוט, רח' זינגר 2 קרית ביאליק | טל': ‏04-999-9980‏

 

לשיחת ייעוץ בחינם בנושא כף הרגל השאירו פרטים למומחים ממכון מדיפוט

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות