fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיבורה גדולה

אחרי היעדרות לא קצרה, סי היימן, נערת הרוק הנצחית, חוזרת לבמות עם שירים חדשים ושיריה המוכרים ועם הלהקה שהקימה "השלטרים" כשהיא לא הייתה כאן, היא גידלה את ילדיה, ניצחה את המפרצת שאיימה על חייה ולא ממש מצאה את מקומה לצד דור הריאליטי. ביום חמישי היא בזכרון יעקב וביום שישי הבא היא בביט חיפה. קאמבק חייה
נערת רוק. סי היימן (צילום: נועה סלטי)
נערת רוק. סי היימן (צילום: נועה סלטי)

השבוע גיליתי שסי היימן עושה קאמבק מטורף. נערת הרוק הנצחית, זו שליוותה אותי בכניסה אל שנות העשרה, חוזרת לבמה. אני לא יודעת לאן היא נעלמה, אני רק זוכרת שאי שם, בסוף שנות ה-80, כשעליתי לחטיבת הביניים, היא הצהירה שהיא לא עובדת בשביל אף אחד, וכבשה אותי.

לא זכרתי שהיא נעלמה, הרי היא תמיד הייתה שם עם הלהיטים הקבועים, אבל בכל זאת, כשניתנה לי ההזדמנות, יריתי עליה מיד: "לאן נעלמת?". "השאלה במקום, כי היא מורכבת משלושה דברים", משיבה היימן, "האחד קשור לעולם הולך ומתכלה של חברות התקליטים ושל אמנים מיוצגים. הייתי רגילה שהייתה את חברת התקליטים אן אם סי וטמירה ירדני שדאגו להכל, והתקופה השתנתה וזה נעלם.

"מצד שני, אשה הולכת פנימה כשהיא יולדת, אז אני גידלתי את תומר, הילד שלי מרני (הזמר רן עפרון, בעלה לשעבר) וחיפשתי לי איש לבלות איתו את שאר החיים. הייתי בת 40 עם ילד בן 10 כשהכרתי את רועי, שצעיר ממני ב-10 שנים, רציתי לבנות קן משפחתי. אחר כך קרו דברים נוספים בדרך. כל הקומפלקס של לבנות חיים, שאבו ממני כוחות.  היו לי שתי אפשרויות, להמשיך לעשות את הרוק שלי, שדי התדכדך, כי רוב זמרי הרוק לא היו במשך זמן מסוים,  הדור של הריאליטי נכנס וכבר לא יכולתי לפתוח אולמות ולהגיע להופעה ולראות אולמות ריקים".

היימן מצאה את עצמה בגיל 40, לבדה, כשלא ברור לאן היא הולכת. חברת התקליטים הודיעה לה שתעשיית הדיסקים סיימה את תפקידה וששוק ההופעות החיות התחלף. "שוק ההופעות כאילו עבר שלב, פעם לא הופיעו בזאפה ולא במקומות שאוכלים בהם, וזה בסדר, זה השתנה, אבל אני הייתי חלק מדור של זמרים יוצרים, ששרו את השירים שלהם. אני הכי אוהבת להופיע, אז פתחתי משרד הפקות משלי. התחלתי לייצר לעצמי מופעים מכורים, אם זה ועדי עובדים, מושבים, חתונות, בר מצוות. מאוד הצלחתי ואני מאוד גאה בזה".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב:"עכבר העיר", המצורף לעיתון הד הקריות.

נערת רוק. סי היימן (צילום: נועה סלטי)
נערת רוק. סי היימן (צילום: נועה סלטי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות