fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בישול בימי קורונה: אטליז סמיראמיס שווה את הביקור שלכם

לכולנו בימי קורונה יש עודף זמן ורבים מאיתנו מנצלים את הזמן לעבודה במטבח. אטליז סמיראמיס מתמחה בנתחי בשר מובחרים. סינטה, פילה, צלעות טלה ואנטריקוט במחירים זולים ומיוחדים לחג הפסח ולימי הסגר המיוחדים
למרות ההגבלות של יום העצמאות | אטליז סמיראמיס
למרות ההגבלות של יום העצמאות | אטליז סמיראמיס

במרכז העיר שפרעם תמצאו את אטליז סמיראמיס ואם אתם אוהבים בישול בימי קורונה, זה האטליז בשבילכם. המקום בהנהלת מוחמד חוסן מספק נתחי בשר מובחרים לתושבי האזור כבר למעלה מ-50 שנה. אביו של חוסן גידל בקר והאטליז הוא חלק בלתי נפרד מטעמי הבשר המיוחדים של המטבח הערבי והישראלי.

אטליז סמיראמיס מוכר בשר טרי יום יום, המקום פתוח 7 ימים בשבוע לרווחת הלקוחות. בנוסף למכירת בשר האטליז מכונה "מפעל של בשר" ונותן שירות בפירוק ועיבוד הבשר במיוחד לצורכי הלקוחות. המקום פתוח מהשעה 08:00 עד 20:00 וחניה תמצאו בשפע בסביבה.

בישול בימי קורונה מסב הנאה רבה בימים האלה בהם כולנו מתבקשים להישאר בבתים וניצול הזמן לעבודה במטבח מומלץ מאוד. אטליז סמיראמיס מתמחה בנתחי בשר מובחרים. סינטה, פילה, צלעות טלה ואנטריקוט במחירים זולים ומיוחדים לחג הפסח ולימי הסגר המיוחדים.

קצבות הוא מקצוע עתיק עם מורשת רבה בתרבויות שונות בעולם וכך גם המורשת המיוחדת של אטליז סמיראמיס עם יובל של מקצוענות, טריות ומלאכה קפדנית בהגשת נתחי בשר מובחרים עם מחירים שבהחלט שווים נסיעה לעיר שפרעם.

משרד הבריאות מפרסם הנחיות לחג הפסח: "הפסח הזה נחגוג כל  אחד בביתו, רק עם מי שמתגורר איתנו בבית. לא ניפגש עם בני משפחה אחרים כי כל אחד עלול להביא את הנגיף עמו ולהדביק את בני המשפחה. מפגשים מסכנים את הבריאות של כולנו".

צלצלו לאטליז סמיראמיס בלחיצה כאן

בישול בימי קורונה | אטליז סמיראמיס
בישול בימי קורונה | אטליז סמיראמיס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות