fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוכל גורמה בלב היער

מסעדת "שלו ביער" בקרית טבעון מציעה מנות משובחות מהמטבח הצרפתי המותאמות לגמרי לחך הישראלי. אחרי ארוחה טובה, אתם מוזמנים בהחלט לבקר באתרים היסטוריים סמוכים ולשאוף לריאות את הנוף היפהפה של עמק יזרעאל
המקום משרה חמימות אינטימית בחורף (צילום: עידן חן)

בלב יער, בקרית טבעון, שוכנת לה "שלו ביער" – מסעדה אותנטית המתמחה בייצור עצמי. הכל נעשה בה בעבודת יד, החל מהלחם וכלה בקינוחים. התפריט הוא אירופי, אך כזה המותאם לחך הישראלי. הוא כולל מנות מהמטבח הצרפתי העילי, בניחוח כפרי מקומי של בשר המיושן במקום ועשבי תבלין הגדלים בגינת המסעדה.

המסעדה שוכנת במבנה עתיק ומרשים, שבעברו שיכן את אגודת השומרים, ומאחוריו היסטוריה מרתקת. כמחווה לתקופה מציגה "שלו ביער", הממוקמת מרחק הליכה מפסלו המפורסם של גיבור העלייה השנייה אלכסנדר זייד, ספרים ותמונות מאותם הימים.

בעלי המסעדה הם בני הזוג כפיר ורוני גליקו, הורים לנועם ועומר. רוני החלה את דרכה במסעדה כמלצרית ובהמשך ניהלה אותה. לפני שש שנים, כשנקרתה בדרכה ההזדמנות, המסעדה עברה לבעלותה. כפיר, שעבד עד אז עם נוער בסיכון, חבר אליה בניהול העסק.

המקום משרה חמימות אינטימית בחורף (צילום: עידן חן)

מי הלקוחות שלכם?
רוני: "יש לנו מאגר לקוחות שיודע שאנחנו כאן ומגיע לסעוד אצלנו זה שנים. כמובן שכל הזמן יש גם לקוחות חדשים".

שלו ביער היא אופציה אידיאלית לחגיגות משפחתיות, כנסים מקצועיים ואירועים אחרים מכל הסוגים, עד 200 אורחים בקיץ (בגן) ו-120 בחורף (באולם). התפריט העשיר, המיקום המושלם בלב הטבע, השירות הלבבי והמקצועי, האח שדולקת בימי החורף ומשרה חמימות אינטימית, הגן הירוק והמלבלב שמקיף את המסעדה, ציוד המולטימדיה המתקדם, העיצוב היוקרתי שמשלב שפע עץ עם תאורה מסוגננת, מפות צחורות וכלי הגשה מהודרים – כל אלה הופכים כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת. ניתן גם להזמין במקום חבילת אירועים שלמה, הכוללת צלם, די ג'יי קייטרינג ועוד.

רוני: "אנחנו יושבים עם הלקוח, מבינים מה הוא בדיוק רוצה ומתאימים עבורו את האירוע המיוחד לו. הקייטרינג מציע מבחר תפריטים המציעים פתרון לכל אירוע".

המסעדה מציעה גם עסקיות צהריים. כפיר: "זה דבר די חדש באזורנו. ניתן לאכול מנה מלאה ב-69 שקלים בלבד לסועד. התפריט הייחודי בנוי מבחר לחמים ומזטים ומנות עיקריות, שבמרכזן בקר, עוף או דג. אנחנו נותנים יופי של אופציה למפגשים עסקיים – ארוחה טובה וזולה. ממש בימים אלה אנחנו נערכים לתפריט החורף. אצלנו, התפריט משתנה בהתאם לעונות השנה".

מקיימים גם אירועים. רוני וכפיר גליקו (צילום: עידן חן)

בין המנות המשובחות היוצאות ממטבחו של השף: נקניקיות טלה מבושלות בציר ירקות על פירה ירוק וביצת עין עם שומן טלה צרוב, פירות ים עם פטריות פורטובלו, שום קונפי, עגבניות טריות, לימון כבוש ותרד. כל אלה מוגשים על ניוקי בזיליקום, פטה כבד עוף עטוף שוקולד לבן בליווי צ'אטני מנגו ובצל סגול, שרימפס צלויים בגריל במרינדת לימון, מרווה וגרניום על שום קונפי עם טחינה ופלפלים קלויים, בורקס שלו ביער במילוי סלט סרטנים בליווי איולי בצל ורוטב צלפים; כרעיים מעושנות ברוטב פירות יער וציר בקר על בטטה אפויה בבטרסקוטש ועוד.

אם אתם מגיעים מרחוק וגם אם לא, באזור ישנם אתרי ביקור מעניינים כגון: סיורים בקברי השומרים, פסלו של זייד, גן העתיקות "בית שערים" ואף עמדת תצפית שמשקיפה לעבר עמק יזרעאל היפהפה.

"שלו ביער", שיכון אלה 2, פינת השומרים, קרית טבעון.

שעות פעילות: ב'-ו', 12:00-16:00 (עסקיות צהריים), 18:00-אחרון הסועדים (עסקיות ערב); שבת, 12:00-18:00; יום א' – סגור ("מכיוון שאנחנו עובדים עם מוצרים טריים ובראשון זה בלתי אפשרי, אז לקחנו חופש, כמו בחו"ל")

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות