fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ענקית העיצוב היפנית MINISO משיקה חנות בקריון

החנות ה-17 של הרשת, שנפתחה בהשקעה של כמיליון שקלים, מציעה מבחר עצום של מוצרים בקטגוריות שונות ובמחירים משתלמים במיוחד. לראשונה בישראל: קולקציה בשיתוף MARVEL
MINISO מציגים: השקת MARVEL X MINISO | צילום: לנס הפקות
MINISO מציגים: השקת MARVEL X MINISO | צילום: לנס הפקות

ענקית העיצוב היפני MINISO משיקה את חנותה ה-17 בארץ – בקריון קרית ביאליק בהשקעה של כמיליון שקלים. החנות, המשתרעת על שטח של כ-150 מ"ר תציע את חווית הקנייה הייחודית למותג, המתבססת על אבני היסוד של איכות, עיצוב ומחיר. אלה באים לידי ביטוי במגוון רחב של קולקציות ופריטים מעוצבים בקטגוריות השונות: דיגיטל ואלקטרוניקה, צעצועים, אביזרים לבית, אביזרי אופנה, בריאות ויופי, לייף סטייל, כלי כתיבה ומתנות, טקסטיל ועוד.

ב-MINISO מקפידים על האיכות הגבוהה של המוצרים, בדגש על מוצרי צריכה חכמים ופונקציונאליים לשיפור סגנון החיים והפנאי וכן על עיצוב מקורי ואופנתי לפי קווי העיצוב היפני. המוצרים מוצעים במחירים משתלמים ביותר, כאשר מחירם של כ-80 אחוז מהמוצרים נע בין 5 ל-20 שקלים בלבד. בנוסף, MINISO מחזיקה ברישיונות לכ-20 מותגים אהובים ומובילים בעולם כמו: הפנתר הוורוד, ADVENTURE TIME, רחוב סומסום, ובשבוע שעבר השיקה, לראשונה בישראל, את הקולקציה החדשה MARVEL X MINISO.

רמקולים לבית. 109-69 שקלים | צילום: סטודיו מאשין
רמקולים לבית. 109-69 שקלים | צילום: סטודיו מאשין

אסטרטגיית החברה דוגלת בפרישת חנויות בכל רחבי הארץ, כדי להנגיש את המותג לכולם. כיום לרשת 17 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. בשנה הבאה ייפתחו כ-15 סניפים נוספים ברחבי הארץ.

הרשת מציגה מגוון רחב של קולקציות מתחומי הלייף סטייל השונים המתאימים לטווח גילאים רחב: רמקולים, אוזניות אלחוטיות, פאוור בנק ומקל סלפי – לחובבי האלקטרוניקה והגאדג'טים; לקים, מברשות איפור ומסכות ביוטי – לאוהבות הטיפוח, פאוצ'ים, חישוקים, אביזרי כוח ושיווי משקל – לשוחרי הכושר; תיקי צד או גב אופנתיים, נעלי בית לפאשניסטות, משחקים, כריות, עטים, צבעים וטושים לילדים. חנות של MINISO היא המקום שכל אחד ימצא את הפריטים האהובים עליו באיכות ובעיצוב בלתי מתפשרים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

MARVEL X MINISO
הקולקציה החדשה והייחודית MARVEL X MINISO מציגה כ–2000 דגמים ומאות אלפי מוצרים לכל הגילאים, הכוללים את גיבורי העל של MARVEL: ספיידרמן, קפטן אמריקה, איירון מן, הענק הירוק, ת'ור ועוד. הקולקציה מתאפיינת בעיצובים חדשים, ייחודיים ומקוריים של MINISO בשני קווים:

  1. Marvel Comics Retro – קולקציה בעיצובי חוברות הקומיקס האגדיות, הראשונות של MARVEL. קו רטרו מגניב ומלא אמירה שנשען ונותן כבוד ליסודות ההיסטוריים של המותג MARVEL.
  2. Marvel Kawaii Art Collection – גיבורי העל של MARVEL בעיצוב MINISO. הפילוסופיה העיצובית של MINISO, אותה השריש Miyake Jyunya, שותף-מייסד והמעצב הראשי של המותג, אומרת: "עיצוב טוב – חיים טובים". מוטיב זה חוזר בכל מוצרי המותג, אליו התחברו גם מעצבי MINISO מובילים מרחבי העולם שבניצוחו של Miyake Jyunya יצרו קולקציה צבעונית, ייחודית ומלאת מעוף של גיבורי העל – חוויה מיניסואית אמיתית המעניקה לגיבורי MARVEL את טעם האנימה היפני.

הקולקציות מציעות מבחר מוצרים עצום: ממחזיקי מפתחות, שעונים ותיקים, מוצרי דיגיטל, ספלים ובקבוקים, כריות טיסה וכריות נוי, מוצרי ביוטי, אקססוריז ומשחקים. המוצרים מתחלקים בין הקטגוריות השונות של MINISO: דיגיטל ואלקטרוניקה, צעצועים, אביזרים לבית, אביזרי אופנה, בריאות ויופי, לייף סטייל, כלי כתיבה ומתנות, טקסטיל ועוד, וכולם נשענים על אבני היסוד של המותג: איכות, עיצוב ומחירים משתלמים הנעים בין 5 ל-49 שקלים בלבד. המוצרים מתחדשים על בסיס שבועי.

מנכ"לית MINISO ישראל, עינת פורטוגלי: "אני שמחה וגאה על השקת הסניף ה- 17 של מיניסו בקריון קרית ביאליק – מתחם הקניות המצליח המשרת אוכלוסייה רחבה, שתוכל מעתה ליהנות מחוויית הקנייה הייחודית שמציעה MINISO. MINISO הביאה לשוק הישראלי את הבשורה שלא צריך להתפשר על איכות, עיצוב או מחיר, ושהצרכן הישראלי יכול לקבל את שלושתם עם מגוון מוצרים רחב. עד סוף שנת 2020 תמנה הרשת כ–30 חנויות".

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

על מיניסו העולמית
MINISO, בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה, ו-Miyake Jyunya, שותף-מייסד והמעצב הראשי של החברה. ל- MINISO יותר מ-4600 חנויות ב-86 מדינות וכ-100 חנויות שנפתחות מדי חודש, בין היתר, במדינות אסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, ועוד. רק בחודשים האחרונים נפתחו חנויות בלונדון, בברצלונה, בהונגריה וההתרחבות הבינלאומית ממשיכה.

על מיניסו ישראל
הרשת, שהושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב, מתעתדת למנות כ-50 סניפים בפרישה ארצית בתוך חמש שנים. שטח חנות ממוצעת הוא 300-200 מ"ר. חנויות הרשת ממוקמות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. כיום לרשת 17 חנויות בקניון עזריאלי תל אביב, בקניון עיר ימים נתניה, בקניון מלחה ירושלים, בקניון עופר רחובות, בגרנד קניון חיפה, ב-BIG FASHION דנילוף טבריה, בקניון הנגב באר שבע, ב-BIG קריות, בקניון הזהב ראשון לציון, בקניון עזריאלי רמלה, ב-BIG FASHION נצרת, בדיזנגוף סנטר תל אביב, בקניון בת ים, ב-BIG FASHION בית שמש, בקניון עזריאלי איילון,  ב-BIG FASHION אשדוד ועתה גם בקריון קרית ביאליק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות