fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ים פתחה במבצע שיפוץ הגינות הציבוריות בעיר

ויקטור, שועל השיפוצים של קרית ים
ויקטור, שועל השיפוצים של קרית ים

ביוזמתו של ראש עריית קריית ים, דוד אבן צור, יצא השבוע לדרך מבצע מקיף וכללי של שיפוץ, חידוש ומתיחת פנים בגינות הציבוריות של העיר.

ויקטור, שועל השיפוצים של קרית ים
ויקטור, שועל השיפוצים של קרית ים

תושבים רבים בקרית ים מוחים כבר תקופה ארוכה על מצב גרוע של גינות ציבוריות ופינות משחקים והם העלו זאת לרשתות החברתיות. בתום שורה של מפגשים עם תושבי העיר ובמיוחד הורים לילדים בנושא הגינות הציבוריות בקריה, גיבש אבן צור עם אגף מהנדס העיר ולשכת המנכ"ל תוכנית עבודה כוללת לחידוש גינות המשחק בעיר וכן הקמה של גינות חדשות בהתאם לצרכים בשכונות השונות. כחלק מתוכנית העובדה הורה אבן צור העיר להציב בכל אחת מהגינות שבתוכנית שלט ובו התחייבות אישית שלו למועד סיום העבודות בכל אחת מהגינות.

להובלת המבצע נבחרה דמות של  "ויקטור שועל השיפוצים העירוני" אשר דמותו מלווה את כל השלטים שהוצבו בגינות. בשלטים אלה מוזמנים ילדי העיר להצטלם לתמונת סלפי עם "ויקטור השועל", לשגר את התמונה לעירייה כדי שזו תפורסם אותה בדף הפייסבוק העירוני וכל אחד מהמצולמים זוכה בהפתעה מטעם העירייה.

פנייתו של אבן צור זוכה עד כה להתלהבות רבתי של ילדי העיר אשר עשרות מהם וגם הוריהם מיהרו לשתף פעולה הגיעו עם התמונות שצילמו ללשכת ראש העיר וזכו אכן בהפתעה. במקביל מתכננת העירייה לערוך מסיבות גן לציון העבודות בכל אחת מהגינות בהתאם להתחייבות שנתן אבן צור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות